• MysanX

Nu har jag köpt mina skor!!!!

Äntligen har jag hittat ett par skor som jag tycker är skitsnygga. Köpte dom idag. Bild finns i galleriet.
    Tror dock att jag ska köpa ett par till med lägre klack som jag kan byta med.

• Svar på tråden Nu har jag köpt mina skor!!!!
  • monkay

Går inte att titta i ditt galleri...

• Im yours

De var supersnygga!!! Var har du hittat dem? Lycka till med allt!

• MysanX

På Jaklinders. Och faktiskt "bara" 500 kr.

• september2009bröllop

Skit snygga! Jaklinders? Sthlm butik?

• MysanX

Vet inte om dom finns överallt. Men jag har köpt dom i stockholm , ja

• Elbe

Snygga!

Jag har också köpt skor idag (bäst att passa på nu i studenttider tänkte jag ;)

• september2009bröllop

hmm bor på västkusten och har inte sett dem nånstans.. Köpte iofs mina skor förra veckan (Bild i galleriet). Är dock på jakt efter ett par skor till min tärna

MysanX skrev 2009-05-09 14:15:59 följande:
    Vet inte om dom finns överallt. Men jag har köpt dom i stockholm , ja
  • LandK

Nej nu tror jag att jag smäller av... De var ju suuuuuupersnygga!!! Såna vill jag också ha! Var ligger Jaklinders.....?

• MysanX

Ok tjejer. Nu så har jag insett att jag blandat ihop tvp butiker. Det är inteJaklinders utan Jarméus.
    Gå in på deras hemsida så ser ni var det finns affärer nära er. Dock verkar det vara bar i stockholm med omnejd.

• monkay

Jättsnygga skor! Donna girl skor finns bla hos brandos.

Hittade de här, dock inte i silver som TS fina skor, utan i guld

brandos.se/donna-girl/0981361-55-5072/

Ska googla vidare på Donna Girl, återkommer om jag hittar ngn som även säljer i silver över nätet.

• lojeli

Jättefina! Både tuffa och vackra... Vad betyder storleken EU 39, ngn som vet?

• jojoånick09

oj vad fina dem var,är själv ute efter skor men det är inte så lätt som alla säger..
    har inte känt att det är just DE ännu men det kommer,grattis till dig iaf.!

• monkay

De menar nog en 39 i vanlig europamått. Jag köpte ett par brudskor därifrån för några månader sen och beställde i strl 39 och de passade perfekt. Så har du 39 i vanliga fall, ska nog dessa passa...

lojeli skrev 2009-05-16 11:20:40 följande:
    Jättefina! Både tuffa och vackra... Vad betyder storleken EU 39, ngn som vet?
  • MysanX

Och dom är sköna. Jag är visserligen van att gå i höga klackar, men 11,5 cm är rätt högt så då gäller det att skon är skön. Dock kommer jag köpa ett par till som jag kan ha i reserv om fossingarna börjar tröttna framemot nattkröken

Svar på tråden Nu har jag köpt mina skor!!!!