• Skruttis 82

Någon som varit/haft bröllop på Odd Fellow i Trelleborg?

Någon som kan hjälpa mig med info om Odd fellow i Trelleborg?

Ringde dit och fick ett jätte bra pris. Blev helt paff. Ni som varit där hur var servicen och maten? Var det gott? Tacksam för svar.

Vilken kyrka gifte ni er i?

• Svar på tråden Någon som varit/haft bröllop på Odd Fellow i Trelleborg?
  • Marialia

Har varir där på bröllop för några år sedan. Fina lokaler emd gott om plats, supergod mat fick vi då (vet ju inte hur cateringen funkar dock) och servicen har jag också för mig att den var bra. E också från Trellborgskrokarna o går i lokalletartankar. Får jag lov att fråga dig vad ni fått för pris?

• Skruttis 82

Jag ringde och pratade med henne. Vi ska ha bröllop nästa år. Vi räknade 400 pp och då sa hon att det var MYCKET HÖGT. Så hon gissade på max 350. Sen kostade loklaen 2300 kr. Vi kommer vara ca 40 st. När ska ni gifta er? Kan väl hålla kontakt och se hur det går för oss om det blir där.

Man får ju allt mat till det priset. Därför vill vi vara där.

Lycka till.

• Marialia

Vi hade tänkt gifta oss nästa sommar, men jag pluggar o e inte klar förräns i januari, så d blir tight med att spara ihopa pengar tills dess. Vår preliminära gästlista har hamnat på 100pers. Vi har inte kollat på lokaler själv än, men har några i åtanke så att vi är förberedda när vi väl kommer fram till ett datum. Bor du i Trelleborg?

• Skruttis 82

Marialia: Hej jag e arbetslös så ekonomin e lika strängd här. Synd men ska föröska spara.... Vår lista är bara på 40 pers så vi kommer biligt undan. Ska föröska boka tid denna vecka så vi kan åka ner och titta på Odd Fellow. Kan höra av mig när vi varit där och berätta huir det var.

• Nathhaly

Hej!

Hur gick det för er? Blev det Odd Fellow?
    Jag har varit där på bröllop en gång för väldigt många år sedan men minns inte för mycket ifrån det så skulle uppskatta om ni ville berätta hur era upplevelser var?

Svar på tråden Någon som varit/haft bröllop på Odd Fellow i Trelleborg?