Skor till strandbröllop
Vi gifter oss på stranden (i Thailand=varmt), vad ska man ha för skor om man INTE vill ha flip flops??
Har ni några fina bilder eller idéer om vad ni skulle ha valt? Öppen tå eller inte? Sandaler? Ballerina?
Vi gifter oss på stranden (i Thailand=varmt), vad ska man ha för skor om man INTE vill ha flip flops??
Har ni några fina bilder eller idéer om vad ni skulle ha valt? Öppen tå eller inte? Sandaler? Ballerina?
Det beror ju helt på klänningen. Men det kan väll passa bra med något sådanthära:
images.tradera.com/919/78713919_1.jpg
farm1.static.flickr.com/27/91847836_e6743df1a0.jpg
img.kelkoo.com/se/medium/608/307/0080007570246122601213919049730885307608.jpg
Vi gifte oss på stranden i Dominikanska och jag hade barfotasandaler. Se bifogade länk. Enda problemet är ju om sanden är väldigt varm, men det gick i allafall jättebra där vi var. Lycka till!
shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fSALEQ5fCURRENCYZ0QQ_nkwZbarefootQ20weddingQQLHQ5fPrefLocZ1QQ_armrsZ1QQ_dmdZ1QQ_fromZR6QQ_mdoZQQ_sargnZ0QQ_sopZ12
Vi gifte oss på stranden i Dominikanska och jag hade barfotasandaler. Se bifogade länk. Enda problemet är ju om sanden är väldigt varm, men det gick i allafall jättebra där vi var. Lycka till!
shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fSALEQ5fCURRENCYZ0QQ_nkwZbarefootQ20weddingQQLHQ5fPrefLocZ1QQ_armrsZ1QQ_dmdZ1QQ_fromZR6QQ_mdoZQQ_sargnZ0QQ_sopZ12
agbe:såg dina skor i ditt galleri, sååå snygga! Hade du dom oxå?
Jag har egentligen tänkt att vara barfota under ceremonin i sanden, men sen vid middag och på en del foton vill jag ha skor, och har funderat på dessa:
www.dreamweddings.uk.com/rainbow-bridal-shoes-lyndsay.html
Min klänning finns i galleriet!
Vad tror ni, funkar det med såna skor i sand och värme?
www.sarah.nu/index.php&category=2
här finns skor som liknar ballerina ( model 810314)
Jag hade skorna på kvällen när vi åt vår bröllopsmiddag. Risken med skor i sanden är ju att du sjunker ner och att sanden kommer in nere på sidan, men skorna var jätte läckra.
Någon annan som ska gifta sig/ har gift sig på stranden och som vill visa sina skor?
Jag ska ha ett par kilklacksskor i grå satin.