Du har absolut rätt.
Det är svårt för er och veta hur vi lever. Han jobbar från 10 på dan till 10 på kvällen så dom gångerna vi hinner prata ordentligt så hinner vi inte ta upp allt. Sen så har inte jag så bra kontakt med hans bröder och systrar för att jag är väldigt blyg av mig och hans syskon är ju över sociala. Ingen är i min ålder och alla jobbar/pluggar m.m.
Vi har just bestämt oss för att verkligen förverkliga det här, såklart jag kommer få prata med nån men känner nu att jag vill ha lite andra synpunkter och svar. Min killes bror är gift med en svensk tjej, jag bor granne med henne och det är henne jag kommer få prata med om allt. Då kommer jag ha reda på allt och då kan jag och min kille planera mer. Sen kommer jag såklart få prata med hans systrar, dom kommer hjälpa mig m.m.
Men jag ville som sagt veta lite innan jag pratar med hans systrar och hans brors fru, så jag har ett hum om vad jag ska fråga dom om.
Allt tar sin tid, det är inte som att vi ska förlova oss/gifta oss i morgon, utan det är massa planering först. Vi tar det som det kommer. Försökte hitta lite information om det på internet men hittade inget som gjorde så jag förstod.