• Totadenice

Frieri berättelser

Hej! Jag heter Jessica och väntar nu innerligt på att min sambo ska fria till mig. Han viskade i mitt öra på vår två årsdag att när vi firade ett år tänkte han att han skulle fria på vår tvår årsdag. Men så blev det inte eftersom vi var bortbjudna på bröllop och lovat bruden att inte stjäla uppmärksamheten.

Men nu är frieri och hur och när han kommer göra, allt jag kan tänka på.

Jag har så många ider till frieri och kom därför på att jag skulle vilja samla olika berättelser som andra varit med om och kanske tillslut tillochmed publicera dem i någon slags liten bok. DÄrför undrar jag om dels ni tror att det komemr funka och dels om ni har lust att delge mig era berättelser om den stora dagen.

• Svar på tråden Frieri berättelser
  • MV85

Det kommer säkert funka, bröllopsindustrin är fullständigt tokig - även om den i Sverige inte kommit lika långt som i t.ex USA... Vilket vi ibland svär över här på sidan Finns mycket man måste beställa från USA fortfarande, något som inte alltid är jätteroligt.
    Angående att delge berättelser... Ja, jo det hade jag kunnat göra - men vill inte att någon annan ska publicera vår berättelse så det skippar i alla fall jag att göra ändå.

• tesand

Jag friade till min sambo i tisdags=) Jag skickade blombud till det företag där han skulle sitta och fika. Sedan kom ett blombud in och lämnade över buketten och dem två som satt där sa att han var helt röd i ansiktet sen ringde han mig och sa JA=)...Underbart med frierier.. om inte jag hade gjort det hade jag aldrig blivit gift=)

Svar på tråden Frieri berättelser