• giz83

tärnpresenter? vad ska ni köpa?

Jag har tänkt att köpa nått litet (som inte är alltför dyrt) till mina underbara tärnor som jag tänkte att de skulle få under fm när vi gör oss iordning.

Jag har funderingar på ett varsitt halsband i deras favoritfärger, men jag hittar inga som jag fastnar för.

nån som har några bra tips?

och sen är ju grejen att vi har inte en stor budget, så nånstans mellan 1-200 kr får det kosta.

• Svar på tråden tärnpresenter? vad ska ni köpa?
  • Fru PB

Kolla på drömtorget.se

Har för mig att dom har en del där.

Vi gav inget då vi betalade deras klänningar...

Men jag var med inne på halsband eller deras handväskor...

Slutade med deras väskor o klänningar..

• GlamourKitten

Tänk nånting personligt?

Jag ska ge min brudtärna/best woman en konsertbiljett som hon kommer älska t.ex...

• möklintabröllop

Jag ska ge min ett smycke. Min tärna betalar sin klänning (sydd av sömmerska) själv och skor. Jag betalar hennes håruppsättning och smink.

• Saralainen

Jag har köpt deras klänningar sen kommer jag nog även köpa en varsin stor fin silverljusstake.
    Men jag har inte bestämt mig..är lite inne på att ge dom ett smycke oxå.

• Fotbollsfru

Jag har det ungefär som Möklintabröllop.

Jag har köpt ett par pärlörhängen från Guldfynd till min tärna. Hon syr sin egen klänning och köper sina egna skor. Jag betalar hennes håruppsättning och smink.

• giz83

hej allihopa...tack så mycket för bra tips...
    jag hade ju som sagt tänkt mig att jag skulle köpa ett smycke som är personligt från mig till de. och då ev med deras favvo färg av något slag i/på det.
    men det är bara så svårt att komma på vad de ska få också, för jag kan inte köpa likadana saker (med olika färger) till de för de är så pass olika att det inte funkar...
    men jag ska kolla länkarna som ni tipsade om...så hoppas jag på att hitta nått där.

tack igen tjejer

• zeddy
    giz83 skrev 2009-04-20 10:05:56 följande:
    hej allihopa...tack så mycket för bra tips...jag hade ju som sagt tänkt mig att jag skulle köpa ett smycke som är personligt från mig till de. och då ev med deras favvo färg av något slag i/på det. men det är bara så svårt att komma på vad de ska få också, för jag kan inte köpa likadana saker (med olika färger) till de för de är så pass olika att det inte funkar...men jag ska kolla länkarna som ni tipsade om...så hoppas jag på att hitta nått där.tack igen tjejer
    Jag gjorde egna halsband och örhängen till tärnorna. Kanske är det ett tips? Det är ganska enkelt och blir väldigt fint om man köper lite fina pärlor
  • giz83

zeddy--> vart hittade du fina pärlor då?
    det vore jätteskoj att ge de nått som verkligen ingen annan har...=)

• zeddy
    giz83 skrev 2009-04-20 12:48:23 följande:
    zeddy--> vart hittade du fina pärlor då?det vore jätteskoj att ge de nått som verkligen ingen annan har...=)
    Ja, jag tror att det uppskattas otroligt om de vet att du har lagt ner arbete!

Det finns på panduro, eller andra pysselbutiker.. Finns massor med fina pärlor på panduro. Har du ingen i närheten kan du kolla på deras hemsida

www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=*SL&PGR1=3400
Svar på tråden tärnpresenter? vad ska ni köpa?