• Frukenob

Gåva till tärnorna

Har länge tänkt på vad för tack gåva man ska ge till sina tärnor.
    Sen kom jag på det. Tänkte ta dom till en fotograf och ta lite bilder av oss tillsammans. Varit vänner i över 24år så bättre sätt att föreviga vår vänskap finns väl inte.

• Svar på tråden Gåva till tärnorna
  • Miss Biii

jo det låter ju som en kul ide... men annars anser jag att tärngåva passar i tråden för onödiga utgifter på bröllopsdagen men som sagt, detta är ju annorlunda på nått sätt..

• Nalle Puh 40

Jag vill ge min tärna något speciellt, är min syster Men vad???

• Lajsan

Min tärna fick en vas, graverad med världens bästa tärna.

• Lady o Lufsen

Miss Biii skrev 2009-04-16 18:08:48 följande:

jo det låter ju som en kul ide... men annars anser jag att tärngåva passar i tråden för onödiga utgifter på bröllopsdagen men som sagt, detta är ju annorlunda på nått sätt..
    Det där är en bedömningsfråga som är upp till var och en!
  • Miss Biii

Lady o Lufsen skrev 2009-04-16 19:48:27 följande:

Det där är en bedömningsfråga som är upp till var och en!
    Ja absolut, bra att du förtydligade det om någon trodde att mina ord var lag... sa bara vad jag anser om det.
    Men det som "frukenob" ska göra är ju en kul grej för ett gäng tjejkompisar... blir ju en gåva till dem alla lixom.
  • Nalle Puh 40

Nu har jag köpt ett E Attling smycke till min tärna, hoppas hon blir glad för det

• Frukenob

Nu har jag berättat för mina tärnor vad vi ska göra och dom blev super glada och tyckte det var en jätte bra gåva.

• 090829 brud

Jeg gör ett smycke till vardera tärna i silver, det kommer att bli små flickor i silvertråd med en krona på huvudet.
    Marskalken får ett par manchettknappar i silver som jag oxå har gjort.

Det är roligt att ge bort personliga presenter med en tanke bakom tycker jag.

• Nalle Puh 40

090829 brud skrev 2009-05-05 16:45:49 följande:

Jeg gör ett smycke till vardera tärna i silver, det kommer att bli små flickor i silvertråd med en krona på huvudet.Marskalken får ett par manchettknappar i silver som jag oxå har gjort.Det är roligt att ge bort personliga presenter med en tanke bakom tycker jag.
    Hade gärna oxå gjort det men är inte så duktig på smycken
  • Linda7608

Jag har köpt varsitt halsband till dom i silver med en sten i, jätte fint //Linda

Svar på tråden Gåva till tärnorna