• målers­kan
    Äldre 15 Apr 15:14
    1877 visningar
    4 svar
    4
    1877

    6/6 2009

    Hej alla ni!

    Nu e det verkligen inte långt kvar!! De flesta av våra gäster har svarat och det är hittills bara ett par som är tveksamma till om de kommer. Jag har drömt lite konstiga drömmar om bröllopsdagen, att jag glömt fixa håret, att vi missat själva vigseln, ha, ganska konstigt faktiskt eftersom vi är mycket lugna i övrigt. Har inte mycket alls som ska fixas. Å så har vi ingen bordsplacering och bjuder på buffé så inger måste vara så precist och perfekt. Skönt för min känsliga mage! Hoppas det går fint för er andra också och att ni hinner längta och njuta lite så här inför den stora dagen!!

  • Svar på tråden 6/6 2009
  • pavar
    Äldre 15 Apr 15:17
    #1

    Vi har samma dag och jag känner igen mig om drömmarna- mardrömmar hahha. Vart ska ni gifta er?

    Kram

  • målers­kan
    Äldre 15 Apr 15:29
    #2

    Vi gifter oss i rådhuset i Norrtälje och har brakfest efter det!


    pavar skrev 2009-04-15 15:17:15 följande:
    Vi har samma dag och jag känner igen mig om drömmarna- mardrömmar hahha. Vart ska ni gifta er?Kram
  • lyckli­g tvåbar­nsmamm­a
    Äldre 21 Apr 11:26
    #3

    Jag drömmer oxå märkliga drömmar som man tror är sanna när man vaknar. Vi har inte heller mycket kvar att fixa. Osa-datumet har vi satt till 1 maj. Alla som svarat (44 st)kommer.Det e bara 12 som inte sagt ngt än. Det e typ bara maten att beställa nu. Klänningen ska jag hämta den 9 maj, ringarna är hämtade, drickan köpt, personal e bokad, blommorna beställda, alla kläder till brudgum och näbbar e klara. Frisör och sminkös e bokad, ska göra provuppsättning den 3 maj.allt känns lugnt just nu faktiskt.
    Nu e det ju bara 6½ vecka kvar, helt otroligt!!!!

  • JennyL­H
    Äldre 21 Apr 20:32
    #4

    Hejsan hopp'

    Kika under tråden.

    Har enegen råd som heter likadant.

    Ganska lugnt just nu men lite småpysel kvar att göra som placering osv.
    Ska skriva ett festprogram med. Anars är allt bokat som ska kunna bokas osv...

Svar på tråden 6/6 2009