• Hawaiiii

Efterlysning på skor...

Jag såg ett par vita pumps i spets på bröllposmässan i Uppsala, har även sett skorna på Bröllopsbutiken på StEriksgatan i Sthlm, men inte på deras hemsida. Någon som sett något liknande på nätet, vill inte åka till Sthlm bara för ett par skor...

Pumpsmodell, har för mig att det var peeptoe på dom. Supersöta!

Hojta gärna om ni stöter på dom någonstans...

• Svar på tråden Efterlysning på skor...
  • TinkerBelle

Vet vilka du menar. Provade dem när jag var inne på Söders Högtidskläder som har samma ägare.
    Jätte söta men smala i foten.

Ring och fråga viket märke det är så kan du googla dem.

Hawaiiii skrev 2009-04-14 21:46:45 följande:
    Jag såg ett par vita pumps i spets på bröllposmässan i Uppsala, har även sett skorna på Bröllopsbutiken på StEriksgatan i Sthlm, men inte på deras hemsida. Någon som sett något liknande på nätet, vill inte åka till Sthlm bara för ett par skor...Pumpsmodell, har för mig att det var peeptoe på dom. Supersöta!Hojta gärna om ni stöter på dom någonstans...
  • Hawaiiii

Kan ju funka bra då, jag har smala bananfötter :) Ska slå dom en signal imorgon, minns du vad dom kostade där?

• TinkerBelle

Eftersom dem inte satt bra över tån på mina fötter (kanten på öppningen tryckte på nagelbandet) så brydde jag mig alldrig om att kolla priset.

Hawaiiii skrev 2009-04-14 22:13:58 följande:
    Kan ju funka bra då, jag har smala bananfötter :) Ska slå dom en signal imorgon, minns du vad dom kostade där?
Svar på tråden Efterlysning på skor...