Juli 2010 skrev 2009-04-13 21:20:34 följande:
Vi kommer varken ha tärna eller bestman.Detta är enbart vår dag och våra nära och kära kommer ändå bli bjudna.Jag tycker inte heller om tanken att fler än vi ska stå därframme. Antagligen aningen ego, men det känns som de skulle sno uppmärksamheten från oss.(bröllop jag har varit på har jag tittat mer på brudföljet än på brudparet)Så här blir det bara vi som kommer stå där framme, och självklart prästen.
Åh det är så jag också skulle vilja ha det men min sambo ville bestämt ha med sin bror som best man och hade redan frågat honom... Vill att vår äldsta son på 4 år ska bära ringarna så vår bestman kommer bara att få stå och se dum ut där framme med oss.
(Och håller med dig om lilla ego tanken att man vill väl inte ha någon konkurrens där framme =) )
Nej jag önskar verkligen att min M2B ville hålla med mig om det speciella med att det endast är vi och våra två söner där framme!
Som svar muttrar han att jag har bestämt precis allt annat så han viker sig inte på att ha sin bror som bestman. =(