• söderlund

Min blivande har en överraskning!

Fick just ett samtal av min blivande med ett uppdrag att jag ska befinna mig på en restaurang ett visst klockslag ikväll. Jag fick genast fjärilar i magen, har ingen aning om vad som ska hända men tanken på en andra möhippa slog mig. När jag sa att jag får ont i magen av sånt här säger han att det behöver jag inte ha- det är ingen möhippa, det är ngt han vill göra för mig.....jag spricker snart! En kompis föreslog att han kanske tänker fria på riktigt (en vecka kvar till bröllopet...) eftersom han inte gjort det men jag tror inte riktigt på den idén. Ahhh, behövde bara skriva av mig, jag vet inte vart jag ska ta vägen under den timmen som är kvar!?

• Svar på tråden Min blivande har en överraskning!
  • Red Scarlet

Ååh vad spännande! Du måste berätta vad som hände sen! Blir ju också nyfiken ju :D

• Tindragull

Åh, vad spännande! Du måste ju berätta vad det var för överraskning sen!
    Ha så roligt!

• MissieA

Vad kul det låter Ha så kul ikväll & berätta för oss sen.

• anja1661

oj vad roligt!!!
    njut av att din kille vill göra något speciellt för dig!!...och kom sen tillbaka till oss på bt och skvallra!!

• söderlund

Haha, han hade fixat middag, gokart och klättervägg och sedan en rolig hemmakväll med vänner, spel, vin och ost och kex =) Superkul grej, jag är jättenöjd!

• Taha

Vilken idé! Bra gjort av honom!
    Kanske man själv ska fixa en sånn kväll år killen.

• Taha

Vilken idé! Bra gjort av honom!
    Kanske man själv ska fixa en sånn kväll åt killen.

• Taha

Eeeeeh...det var inte meningen att det skulle bli dubbelt. Det såg ut som att inlägget inte gick iväg.

Svar på tråden Min blivande har en överraskning!