• Tippit­i
    Äldre 8 Apr 15:53
    1765 visningar
    5 svar
    5
    1765

    Toastmadame/master- tråden! För alla....

    Hej!

    Finns det några fler toastmadame/masters här? Skulle vara roligt att prata med andra som har den rollen. Vi kan tipsa och ge råd eller bara tjöta lite.

  • Svar på tråden Toastmadame/master- tråden! För alla....
  • Tippit­i
    Äldre 15 Apr 19:47
    #1

    Ingen som vill? puffar lite*

  • MulleN­uh
    Äldre 15 Apr 19:54
    #2

    Det är nog mest galna brudar här inne!

  • AlvaSt­ar
    Äldre 15 Apr 20:06
    #3

    Jag är ju iof en galen blivande brud men... Tänkte höra lite vad du har fått för uppgifter på bröllopet och hur det kännerinför det?
    Vi har inte frågat vår tilltänkta toastmaster ännu, skulle vara trevligt med lite "inside information".

  • Nezza
    Äldre 16 Apr 14:35
    #4

    *putt*

  • Tippit­i
    Äldre 16 Apr 21:17
    #5
    AlvaStar skrev 2009-04-15 20:06:23 följande:
    Jag är ju iof en galen blivande brud men... Tänkte höra lite vad du har fått för uppgifter på bröllopet och hur det kännerinför det?Vi har inte frågat vår tilltänkta toastmaster ännu, skulle vara trevligt med lite "inside information".
    Jag har fått som uppgift att hålla reda på alla talare, vilka som ska hålla tal och när, jag ska även hålla koll på när maten serveras för att veta när alla kan hålla sina tal.
    Har även fått uppgiften att hålla i brudskålen när brudparet kommer till festlokalen eftersom de inte har något värdpar.
    Jag tycker att det ska bli roligt att få göra detta ingen uppgift som jag har haft någongång så det blir spännande.
Svar på tråden Toastmadame/master- tråden! För alla....