• Valkyria84

    Någon som köpt namnsmycke från...

    silver.123ehandel.se/ ???
    Var mycket billigare än andra ställen jag sett. Någon med erfarenhet eller som kan rekommendera något annat ställe??
    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Någon som köpt namnsmycke från...
  • Valkyria84

    Jo jag jag har tittat på både älskadebarn och lenak, men som sagt, denna sida är mycket billigare... undrar ju varför...

  • Fanasis

    Den sidan var ju dyrare skulle jag vilja påstå!!!!

    Det priset man ser först är ju inte det priset som gäller. Det verkar vara priset på extra skrift som står på första sidan. Halsbanden låg runt 300 kr...

  • Ronja88

    Jag var själv inne på att handla namnsmycken från älskade barn men dom är ju sjukt dyra.
    Som tur är så har en kompis till mig beställt en bricka från www.highcoastsilver.se här innan påsk så det är bara att vänta och se hur den ser ut.
    Hon skulle få den här efter påskhelgen så jag hojtar till här om hur den var.

    www.highcoastsilver.se & silver.123ehandel.se är samma sida.

    Trevlig påsk!

    /Ronja

  • Valkyria84

    Då väntar jag med spänning på att höra hur det gick =)
    Jag funderar på att ha inristat på varje sida av en stav, våra namn samt datum för när vi blev tillsammans och vår bröllopsdag. Men som tidigare har skrivit så är det inte så billigt här heller. Vad kostade det för er och vad beställde ni?


    Ronja88 skrev 2009-04-11 23:58:23 följande:
    Jag var själv inne på att handla namnsmycken från älskade barn men dom är ju sjukt dyra.Som tur är så har en kompis till mig beställt en bricka från www.highcoastsilver.se här innan påsk så det är bara att vänta och se hur den ser ut.Hon skulle få den här efter påskhelgen så jag hojtar till här om hur den var.www.highcoastsilver.se & silver.123ehandel.se är samma sida.Trevlig påsk!/Ronja
  • Ronja88

    Nu har jag fått se min kompis bricka! JÄTTESNYGG!! Hon beställde en namntag som var 3mm tjock, med texten William och jag är sååå avunds nu så jag måste beställa en jag me!
    Kan absolut rekommendera www.highcoastsilver.se till ni som funderar!

    Kram Ronja

  • Valkyria84

    Vad roligt att höra =) Hade hon bara text på en sida eller fler? Jag förstår inte riktit. Det kostar 39kr/st för extra tecken/blanksteg och önskas text på fler sidor så kostar det 85kr/sida. Så om jag vill ha text på fyra sidor kostar det då 85x3 + 39kr/bokstav??? Eller bara 85 kr per sida jag vill ha graverad? Hur tolkar ni det??

    www.highcoastsilver.se/product.html&category_id=12&search_page=


    Ronja88 skrev 2009-04-17 15:39:48 följande:
    Nu har jag fått se min kompis bricka! JÄTTESNYGG!! Hon beställde en namntag som var 3mm tjock, med texten William och jag är sååå avunds nu så jag måste beställa en jag me! Kan absolut rekommendera www.highcoastsilver.se till ni som funderar!Kram Ronja
  • Fanasis

    Jag tolkar det som

    Silverstav 369 kr och då ingår en sida med max 6 tecken.
    vill du skriva på ytterligare en sida så kostar det 85 kr (per extra sida) om du håller dig till max 6 tecken.

    Om dina ord är 7 bokstäver så får du lägga till ytterligare 39 kr per bokstav. Vill du däremot ha ordet Love på en extra sida och ett hjärta så betalar du 85 kr för sidan + 50 kr för symbolen hjärta.

    Blev det tydligare?

  • Valkyria84

    Japp! Misstänkte att det var så men var inte säker. Men om vi är fler som tolkar det på samma sätt så är det nog så. Tack!


    Fanasis skrev 2009-04-17 20:14:12 följande:
    Jag tolkar det somSilverstav 369 kr och då ingår en sida med max 6 tecken.vill du skriva på ytterligare en sida så kostar det 85 kr (per extra sida) om du håller dig till max 6 tecken.Om dina ord är 7 bokstäver så får du lägga till ytterligare 39 kr per bokstav. Vill du däremot ha ordet Love på en extra sida och ett hjärta så betalar du 85 kr för sidan + 50 kr för symbolen hjärta.Blev det tydligare?
Svar på tråden Någon som köpt namnsmycke från...