• sonja72

Fotomedia i Malmö

hej, någon här inne som vet hur man får tag i Fotomedia har varit inne på sidan men där står ingenting bara massa andra bilder. Har fått höra att dem är bra men på sidan är där inget om bröllop alls. Någon som vet något om dessa? känner mig lite förvirrad. Tacksam för svar och tips.

• Svar på tråden Fotomedia i Malmö
  • karintoole

Väldigt fina bilder på hemsidan

• Officer

Sonja72, Nästan varje gång någon skriver om photomedia.se så är det med samma sorts felstavningar i varje inlägg(nästan)....

Felstavningar,glömmer punkt m.m
    Undrar varför? Kanske för att ni är en och samma person men ni använder er av olika nick!

Flera har kommit på er att ni skrivit inlägg om er själva, börjar bli riktigt pinsamt.

Om man kolla in modellbilder.se och söker på Jens fotografen, så hittar man samma felstavningar där som i inläggen på BT... Lustigt värre!

• challensia

Det är nog många som gör reklam för sig själv på denna sidan skulle jag tro. Inget mig emot, mitt mål är att få en duktig fotograf till mitt bröllop inget annat spelar någon roll.
    Det är ju bilderna som tala för honom och han är verkar duktig. Sen att ni andra fotografer går in och försöker smutskasta är ju ganska lågt och väldigt uppenbart. Ni kanske skulle försöka marknadsföra ert eget fotograferande istället.

Lycka till

• sonja72

Man väljer ju en fotograf för vad han kan och vad han kan erbjuda, inte för vad han skriver i ett forum.

Skulle inte kunna bry mig mindre

Bra bilder Jens lycka till med ditt fotograferande

Du är tyvärr lite för dyr för oss :(

• ari73

Om ni vill ha en bra fotograf i skåne/ malmö så rekommenderar jag starkt Caroline Jakobssen. Jätteduktig!!
    Hennes hemsida är www.carolinejacobsen.com
    Lycka till

• lisen85

vi tittade oxå på caroline när vi sökte fotograf. hon föll bort på priset just då. men annars verkar hon bra.

• Besservvisser

officer... det har jag märkt LÄNGE i dessa fotograftrådar!

Dessutom stämmer alla stavfel och övriga grammatiska fel med e-post jag har fått av företaget själv. Kontaktade dem för ett tag sedan angående ett fotouppdrag med tyckte att de var pinsamma med all reklam de gör här.

• Hedebris

rekommenderar även lommafoto

vi betalde 9000, då fick vi:

1000 bilder, fotografen var där mellan 12.30 och 00.30
    rättigheterna till alla bilderna
    1st canvastavla (50*60cm)
    3st förstoringar i ram
    en bröllopsbok med ca 200 bilder

• Lilla   skrållan

Vi har anlitat photomedia till vårt bröllop i juli. Har gjort en romatic box med Jens och de bilderna blev kanon så jag har bara gott att säga om honom. Han lägger verkligen ner tid på bilderna.

• Lilla   skrållan

Har läst inläggen med antydningar om att photomedia skulle göra reklam för sig själv här inne.

Vill bara säga att jag har pratat med Jens (fotografen) innan jag såg dessa inlägg och han vill helst inte bli omnämnd här inne alls då han tycker att det är så mycket smutskastning branschfolk emellan.

Och vi har bokat honom som bröllopsfotograf! alltså inte ett påhittat nick bland flera! Har fullt förtroende för honom som professionell fotograf.

Svar på tråden Fotomedia i Malmö