• lecaroline

Någon som blivit lurad idag??

Inte jag ännu vad jag vet!!

• Svar på tråden Någon som blivit lurad idag??
  • JustMeAndMyLove

Jag har ett luredrejeri på G :P

Sambon kommer snart hem från arbetsintervjun sin, tänker säga att frysboxen gått sönder inatt och att allt kött (ca 40 Kg) har tinat och ruttnat :P hihi

• JustMeAndMyLove

Hahah, Jäklar va rädd hon blev!! Sa att frysboxen är trasig för kontakten blivit glapp och allt har ruttnat ;P

Hahahahahaha, guuu va kul det var!

• lecaroline

Hur länge kunde du hålla dig innan hon fatta att hon blivit lurad??

• JustMeAndMyLove

Typ några minuter, hon rusa ju in i sovrummet och kolla :P
    Sen skratta jag så jag höll på och dö och hon tyckte jg var jätte töntig, hihi

Tänkte först säga att hamstern är död men det kändes för elakt!

lecaroline skrev 2009-04-01 10:54:40 följande:
    Hur länge kunde du hålla dig innan hon fatta att hon blivit lurad??
  • stressad bride2b

Hahahahaaha!!!! Tur att du skippade det där med hamstern! Hahha!

• grata
    JustMeAndMyLove skrev 2009-04-01 10:35:58 följande:
    Jag har ett luredrejeri på G :PSambon kommer snart hem från arbetsintervjun sin, tänker säga att frysboxen gått sönder inatt och att allt kött (ca 40 Kg) har tinat och ruttnat :P hihi
    Jättebra, den ska jag dra för sambon ikväll, han jobbar kväll så det är perfekt! :)
  • stressad bride2b

Jag lurade min framtida man att lekställningen var borta. Den är typ 10 meter lång, hehe. Han gick på´t :D

• Oneesan

Syster skulle flyga till Japan i morse, hon åkte med tåget i går men det skulle bli stående utanför Gävle ett tag för att sedan köra in till Arlanda nu på morgonen. Hon hade bara en och en halv timme mellan att tåget kommer till att planet går så allt var tvungen att stämma precis. Har barn som vaknar tidigt så jag bestämde mig för att ha lite roligt. Ringer henne, hon svarar sömndrucket, jag frågar om de visste om att man måste ta buss från Gävle eftersom det hänt en olycka längre fram. Aj aj om ni inte redan befinner er på bussen så kanske ni inte hinner med planet. Hör hur hon rusar upp och skriker, springer efter konduktören, då förklarar jag att det var ett skämt. Undrar om medresenärerna blev glada av att väckas, hon blev förbannad iaf

• Kisseh

Haha, jag tycker att du skulle sagt det ;)

Har inte blivit lurad än men det lär väl komma. Min fästman försökte men det var för sjukt så jag gick inte på det =)

JustMeAndMyLove skrev 2009-04-01 10:58:28 följande:
    Typ några minuter, hon rusa ju in i sovrummet och kolla :PSen skratta jag så jag höll på och dö och hon tyckte jg var jätte töntig, hihiTänkte först säga att hamstern är död men det kändes för elakt!
Svar på tråden Någon som blivit lurad idag??