• Jomika
    Äldre 26 Mar 23:37
    5263 visningar
    6 svar
    6
    5263

    Någon som vet något företag som hyr ut stolar och bord i Eskilstuna?

    Som rubriken lyder, finns det någon som vet om något sådant företag. Var i kontakt med Eskilstuna tältbolag, men de var en aning dyra tycker jag. Eller är det någon som vet något ställe där vi kanske kan få låna bord och stolar?

  • Svar på tråden Någon som vet något företag som hyr ut stolar och bord i Eskilstuna?
  • Vita kallor
    Äldre 27 Mar 08:16
    #1

    Har ni någon folkpark kanske? Vi bor granne med Folkets park och vi har kontaktat dem och vi ska få låna både bord och stolare därifrån.

  • Jomika
    Äldre 27 Mar 10:36
    #2

    hmm vet inte ska kolla upp det, har inte växt upp här så jag har inte så stor koll... Tack för tipset!

  • genera­lskan
    Äldre 30 Mar 10:20
    #3

    Är det rent a tent du menar.
    Det var det ända som min man kom på-

  • The bride to be in june
    Äldre 30 Mar 10:22
    #4

    Precis! Vi har hyrt tält och stolar från rent a tent och de har bord också! Jag kommer själv från Eskilstuna och ska ha mitt bröllop här. Rent a tent var super trevliga. Det ligger i Västerås och du kan antingen hämta grejerna själv, blir då billigare eller kommer de och levererar och monterar åt dig, men då blir det dyrare!

  • Jomika
    Äldre 30 Mar 21:06
    #5

    Nej, rent a tent är ett annat företag och de var ännu dyrare... Borde kunna finnas något ställe även i Eskilstuna där det är möjligt att låna bord och stolar, funderar på om man kan fråga i en skola (de har ju ändå ingen undervisning på helgerna)...

  • Äldre 30 Mar 21:35
    #6

    Blixt service i Eskilstuna hyr ut det ni behöver

Svar på tråden Någon som vet något företag som hyr ut stolar och bord i Eskilstuna?