• Evelin­aK
    Äldre 26 Mar 13:21
    36126 visningar
    18 svar
    18
    36126

    Möhippa i Jönköping, förslag?

    Hello girls!

    Är det någon som har något bra förslag på vad man kan göra i Jönköping till en blivande brud?

    Har sett Atlatis spa....

    Tack i förhand!

  • Svar på tråden Möhippa i Jönköping, förslag?
  • Missie­A
    Äldre 26 Mar 13:43
    #1

    Ni har spa på atlantis & hudoteket.

    Vad vill ni göra så kan jag försöka komma med tips

  • Evelin­aK
    Äldre 26 Mar 14:13
    #2

    Typ, fem kamp
    eller om det finns något ställe där man kan få dans lektioner!
    Typ salsa, afro, linedance? eller dyl?

    Eller någon resturang, där man få vara med och kocka?!

    Vilka är de bästa uteställerna om man är runt 25-32år??

  • Missie­A
    Äldre 26 Mar 14:22
    #3

    Jag tycker att spa på hudoteket låter mycket bättre, man får mer för priset men här har du länkar till båda.

    www.atlantis-spa.com/Jonkoping/AHippa.asp

    www.hudoteket.se/html/mohippa_svensexa.html

    Jag vet tyvärr inte om någon restaurang som man får vara med och laga, men en jättemysig restaurang är Soya inne i stan (OBS inte på a6, det finns två olika).

    Själv är jag under 25 hehe men har hört att Harrys ska vara bäst eller så har ni ett nytt ställe som heter silver.

    Det är bara att fråga på om du vill veta mer

  • syllan
    Äldre 26 Mar 14:26
    #4

    Harrys och Sliver sitter ihop. Är nog bästa dansstället just nu, Min favoritrestaurang är En Italienare och en grek.

  • Evelin­aK
    Äldre 26 Mar 20:12
    #5

    Tack för alla tips!
    Men jag vet inte om spa är rätta grejen, är det inte lite tråkigt???

  • Missie­A
    Äldre 26 Mar 21:58
    #6
    EvelinaK skrev 2009-03-26 20:12:17 följande:
    Tack för alla tips!Men jag vet inte om spa är rätta grejen, är det inte lite tråkigt???
    Det beror ju på hur ni & bruden är som personer Det är ju inte riktigt spa utan mer att bruden blir sminkad och ni myser ihop hehe. Ni kanske kan göra nått tuffare på dagen, ex åka gocart det är jättekul.

    Vad gillar bruden att göra? Lättare att hjälpa till då hehe
  • Superä­lsklin­gen
    Äldre 27 Mar 08:41
    #7

    har dom inte en fin relax avdelning på badhuset?

  • Missie­A
    Äldre 27 Mar 11:49
    #8
    Superälsklingen skrev 2009-03-27 08:41:27 följande:
    har dom inte en fin relax avdelning på badhuset?
    Jo fast där är det mer en större bassäng och en liten bubbelpool som brukar vara ganska full, så där finns det ingen möjlighet att vara "privat" och för sig själv.
  • Evelin­aK
    Äldre 17 Apr 11:22
    #10

    vet någon något stället som man kan spela in en låt för bruden i jönköping????

  • periko­rama
    Äldre 11 May 19:19
    #11

    Hej

    Ja, det finns en studio som gör sådana skivinspelningar:

    www.tellusmusic.com

    De är jättebra! Lite tunt låtutbud, men bra kvalitet på inspelningarna!

  • alvine
    Äldre 17 May 22:30
    #12

    Om ni vill göra någon aktivitet, typ 5kamp el dyl, kan ni ju gå på Arosfortet. Det är typ som fångarna på fortet. Det ligger dessutom precis bredvid Atlantis-spa i Huskvarna så det är ju bara att knalla över dit och relaxa och mysa efteråt!
    arosfortet.se
    atlantis-spa.com

  • Okänd
    Äldre 14 Apr 21:37
    #12
    Meddelande borttaget
  • Äldre 27 Apr 16:46
    #13
  • Äldre 1 May 22:17
    #14

    Är man den mer äventyrliga typen finns det massor av roliga grejer på Vidablick. Jag fick mitt livs (riskfria) adrenalinkick i en av deras höghöjdsövningar.

    www.vidablick.se/index.php/om-vidablick-aktiviteter.html

  • Äldre 25 May 22:55
    #15
    +1

    Vet att tråden är gammal men vet också hur svårt det är att hitta nåt kul här i Jönköping. Jag rekommenderar i alla fall Kosmos Event som arrangör. Vi bokade inte bara 1 utan hela 2 aktiviteter med dom. Grymt kul femkamp på förmiddagen och på kvällen en aktivitet där man fick sjunga mycket typ karaoke. Betyg från mig blir lätt 5 +++++


    www.kosmosevent.se In och boka vetja.. 

  • Äldre 8 Jun 23:51
    #16

    Också en bra sida för massa tips och inspiration är www.fixamohippa.se {#emotions_dlg.flower}

  • Äldre 25 Jun 01:13
    #17
    Leedensöta skrev 2017-05-25 22:55:20 följande:

    Vet att tråden är gammal men vet också hur svårt det är att hitta nåt kul här i Jönköping. Jag rekommenderar i alla fall Kosmos Event som arrangör. Vi bokade inte bara 1 utan hela 2 aktiviteter med dom. Grymt kul femkamp på förmiddagen och på kvällen en aktivitet där man fick sjunga mycket typ karaoke. Betyg från mig blir lätt 5 +++++


    www.kosmosevent.se In och boka vetja.. 


    Kan bara hålla med! Roliga aktiviteter och proffsig och charmiga personal från Götlaborg! Alla heter Glenn i Göteborg! ;)
  • Äldre 13 Jul 10:30
    #18

    Dessa är väldigt duktiga och det är något som inte alla gör vilket är väldigt kul! VocalLife

    www.vocallife.se/team-building/privata-korevent/

Svar på tråden Möhippa i Jönköping, förslag?