• juni13

Skoproblem

Min klänning skall snart sys in och upp och mitt stora problem är att jag ännu inte hittat några skor. har tänkt mig ett par som även kan användas vid andra tillfällen efter bröllopet. har någon tips på var jag hittar prisvärda snygga skor?
    har sett på ett par från vagabond som var väldig bekväma att gå i men frågan är om de är för alldaglig?? Kom gärna med era åsikter. www.vagabond.com/vagabond_product.aspx&color=

• Svar på tråden Skoproblem
  • Vid havet

De har jag! Fast utan rem.

Jag behöver ett par skor som funkar att gå på kuperad tomt, kliva ur båt och gå på brygga med. Alltså kunde jag inte ha ett par högklackade skor, men ville inte heller ha helt platt.

Hur många kommer se dina skor egentligen? Om du nu inte ska ha kort klänning...

• juni13

jo, helt sant, hur många är det som ser vad man har för skor! huvudsaken är väl att man har ett par man trivs i och som man kan gå med :)

• goretex

Hej
    Jag har köpt ett par skor av märket rainbow.
    Om jag sen vill kan jag färga om dom till en annan färg omså önskas. Tänkte göra de svart så har jag ett par snygga festskor.
    /Sara

• makaron

Jag köpte mina skor på din sko:s barnsavdelningen, passar perfekt som brudskor men kommer även funka efter vigseln. Billigt dessutom, jag gav 250:- för mina, dock funkar det ju bara om man har ganska små fötter...

Svar på tråden Skoproblem