• Lottalinda

Träskor!!

Nu har jag hittat mina brudskor!
    Bytt från de jag skulle ha innan, då kommentarerna haglade om öppna tår :)

Dessa underbara skor kommer även de från Swedish Hasbeens! Och dessa jämfört med de flesta skor alla gifter sig i kan jag njuta av hela sommaren. Sidenskor har man ju inte på sig till vardags.

Kolla in de vita skönheterna på www.swedishhasbeens.com

• Svar på tråden Träskor!!
  • MulleNuh

såg inga vita!? De man såg först var i silver.. Var det dom??

• Lottalinda

I min iver glömde jag skriva vilken modell jag ska ha, så här kommer den länken.
    www.swedishhasbeens.com/covered-high-p-3.html

Har dessa i svart och de är oerhört bekväma!

De i silver fast vita tänkte jag ha först. Men med stängd tå behöver jag ju inte lägga pengar på pedikyr :)

• MulleNuh

Ja dom var ju lite annorlunda! Skojigt!!

• Lischen

Super-duper-snygga!!! Verkligt hög "vill-ha-faktor".

• Vid havet

Jag gillar de här jättemycket, och skulle gärna ha ett par som de silvriga - måste man ha väldigt smal fot för att ha dem? Är rädd att inte komma i dem. Kan iofs gå och prova nånstans här i stan...

Kan bli superläckert till brudklänning! Och jag har också köpt skor som inte är satin :-O utan vita i skinn som jag kan använda sen också.

• Lottalinda

De silvriga skorna är något smala, jag valde faktiskt bort dem då jag har liten och bred fot. Såg lite konstigt ut.
    Vid havet, i vilken stad bor du? I Sthlm säljs de på massor av ställen. Tex Tjallamalla, GAD, Plagg och Wardrobe. Men alla har inte de i silver, men provar du ut dem är det jättesmidigt att beställa dem på Swedish hasbeens hemsida och frakten är gratis.
    Helt perfekt!

• Vid havet

Coolt. Jag bor i Sthlm så jag ska absolut prova i ngn affär, tack!

Lottalinda skrev 2009-03-25 10:08:41 följande:
    De silvriga skorna är något smala, jag valde faktiskt bort dem då jag har liten och bred fot. Såg lite konstigt ut.Vid havet, i vilken stad bor du? I Sthlm säljs de på massor av ställen. Tex Tjallamalla, GAD, Plagg och Wardrobe. Men alla har inte de i silver, men provar du ut dem är det jättesmidigt att beställa dem på Swedish hasbeens hemsida och frakten är gratis.Helt perfekt!
Svar på tråden Träskor!!