egen design av inbjudningar
Hej hej
Om någon har använts sig av hemsidan www.weddingclipart.com och lyckats registrera sig för Free Trial kanske kan hojta till och berätta hur dem gjorde, för inte fungerar det för mig inte :(
Hej hej
Om någon har använts sig av hemsidan www.weddingclipart.com och lyckats registrera sig för Free Trial kanske kan hojta till och berätta hur dem gjorde, för inte fungerar det för mig inte :(
Provade nu men det ville ju ha ens kontokortsnummer och då gick jag inte längre... men det var så långt jag kom :)
ja, det var här det knasade sig för mig, jag knappade in mitt s.k. säkra internetkortnummer (det är ett kortnummer som jag har fått av min bank just för att användas på internet så att jag slipper knappa in numret på mitt fysiska VISA-kort) men icke sa nicke :(
har mailat till deras kundtjänst, men har inte fått något svar och nu så har det gått tre dagar...
börjar bli smått frustrerad, eftersom denna hemsida har de snyggaste mallar och clipartbilder jag sett, ingen annan hemsida kan mäta sig med denna :(