• Gotlandsmamman

    Vinrött och vitt på sommarbröllop?

    Kan man ha vinrött och vitt som temafärg på sommarbröllop eller är vinrött mer vintrigt?

  • Svar på tråden Vinrött och vitt på sommarbröllop?
  • jojoånick09

    jag ställde mig samma fråga när jag såg tema här inne på BT. men det är väl ändå en samksak.. själv skall jag ha färgtema svart,rött,vitt och lite guld... och enligt BT är det ju jultema själv gifter jag mig i september... måste man alltid ha samma färger tycker jag?

  • Alvs

    Klart du kan! Vi ska oxå ha de färgerna, och vi gifter oss på pingst 2010.

    Lycka till!

  • paulaner

    Man får såklart ha precis vilka färger man vill!

    Personligen så tycker jag dock att vinrött känns lite vintrigt, men det är ju jag. Du kanske kan addera till en färg som känns lite mer somrig och ljus?

  • Gotlandsmamman

    ...förstår vad du menar, vet bara inte vilken färg jag ska lägga till...är inte så mycket för rosa, annars skulle ju det bli fint ihop...förslag?


    paulaner skrev 2009-03-19 13:40:53 följande:
    Man får såklart ha precis vilka färger man vill! Personligen så tycker jag dock att vinrött känns lite vintrigt, men det är ju jag. Du kanske kan addera till en färg som känns lite mer somrig och ljus?
  • Gotlandsbröllop 2009

    Jag tycker att man ska ha de färger man tycker om. Vinrött förknippas nog av många med kärlek och just bröllop. Vi gifter oss i juni och kommer att ha vinrött och guld.

  • hujjedamejj

    Vi ska ha vinrött, eller ja... mörkrött vill jag hellre kalla det för.
    Rött, vitt och silver kör vi på!

  • rottizz1

    vi hade svart/vinrött o silver när vi gifte oss på sommaren. Man ska ha de färgerna man själv vill!

  • 090208

    INTE rott pa vintern, det blir ju tomte!

    Na, alldeles utmarkt pa sommaren tycker jag.

  • Anciii

    Vi ska ha samma färger o vi gifter oss i maj..


    hujjedamejj skrev 2009-03-19 14:13:43 följande:
    Vi ska ha vinrött, eller ja... mörkrött vill jag hellre kalla det för.Rött, vitt och silver kör vi på!
Svar på tråden Vinrött och vitt på sommarbröllop?