• MissTiny

Var hittar man billiga ljusstakar?

Jag har köpt fina långa ljus till bröllopsfesten, men jag har inget att sätta ljusen i. Någon som har något tips på var man hittar fina men billiga ljusstakar? Jag kommer ha ca 20st ljus så det blir rätt dyrt om de kostar mycket per styck.

• Svar på tråden Var hittar man billiga ljusstakar?
  • 28 Aug

saker och ting i sthlm (fridhemsplan) hade förut

• Princess4aDay

Prova på IKEA, Coop, Ö&B mm. Vet inte exakt vad dom har men vet att det finns.

• JustMeAndMyLove

Dollarstore om ni har någon sånn i närheten brukar ha fina golvljusstakar för 50 kr styck

• Hoffsennanen Tottoplex

Gekås Ullared. där har de allt möjligt ju!och billigt med;)

• Aleta

På loppmarknad och second hand kan man hitta fina grejer, allt måste inte se exakt likadant ut.

• 20090725

vad är det för typ av ljusstakar du vill ha? färg? höga? låga? stora? små?

MissTiny skrev 2009-03-18 21:11:57 följande:
    Jag har köpt fina långa ljus till bröllopsfesten, men jag har inget att sätta ljusen i. Någon som har något tips på var man hittar fina men billiga ljusstakar? Jag kommer ha ca 20st ljus så det blir rätt dyrt om de kostar mycket per styck.
  • MissTiny

Färgen spelar inte så stor roll, men de får gärna vara vita, silverfärgade eller svarta, gärna lite höga, men det är inget måste.. Jag vet inte exakt vad det är jag vill ha, så alla tips är välkomna..

20090725 skrev 2009-03-21 08:42:51 följande:
    vad är det för typ av ljusstakar du vill ha? färg? höga? låga? stora? små?
  • monkay

Såg kandelabrar för tre ljus på JYSK för 25 kr för ngn vecka sen. Var i silverfärg, kanske inte de mest exklusiva man har skådat, men HELT okej!

Kolla

• 20090725

har du "nära" till ullared, eller skall åka ner dit innan bröllopet! skall ner imorgon så jag kan kolla om det finns något?

• MissTiny

Åh, tack för tipset! Det måste jag kolla upp..

monkay skrev 2009-03-21 18:49:36 följande:
    Såg kandelabrar för tre ljus på JYSK för 25 kr för ngn vecka sen. Var i silverfärg, kanske inte de mest exklusiva man har skådat, men HELT okej!Kolla
  • MissTiny

Nja, jag bor i Arboga, så Ullared är en bra bit bort.. Önskar man bodde lite närmare så man hade kunnat åka dit och handla inför bröllopet..

20090725 skrev 2009-03-21 18:49:37 följande:
    har du "nära" till ullared, eller skall åka ner dit innan bröllopet! skall ner imorgon så jag kan kolla om det finns något?
  • MissTiny

Tack!! Jag har mailat till säljaren så jag hoppas de finns kvar! Det var precis nåt sånt jag var ute efter! Jätte tack för tipset!!

Hemlig2009 skrev 2009-03-21 19:04:18 följande:
    Kolla in här på BT, du kan ju komplettera med egna.www.brollopstorget.se/Annonser/
Svar på tråden Var hittar man billiga ljusstakar?