• Sonja68

    Väst, plastrong, näsduk, OCH coursage??? HJÄLP

    Min m2b har bestämt att han ska ha Cavaliere svart kostym, den med två knappar, Ljusgrå Cavaliere Ceremony paisleymönstrad väst, vit smokingskjorta, ljusgrå plastrong å så följer det en ljusgrå näsduk med. Men hur blir det med coursage då? Näsduk i fickan eller coursage eller både och?? Jag ska ha en Gerbera/Germinibukett i klatchiga, starka vårfärger.

  • Svar på tråden Väst, plastrong, näsduk, OCH coursage??? HJÄLP
  • Snufflan

    I mitt tycke så ska han ha allt, väst, plastrong, näsduk och coursage. Var oxå lite frågande om detta men frågade runt lite och när oxå tjejen som tar beställningar på cavaliere sa att det skullel va så, då fick det bli allt.

  • passionsblomman

    Jo, det ska han ha! fast det ska inte sitta i fickan utan på slaget eller precis bredvid, mellan slaget och fickan om jag så säger. det blir bra!

  • Sonja68

    Ja, man skulle ju gärna se blomman som en liten färgklick där på kavajslaget.

  • passionsblomman

    Klart han ska ha den! Den ingår tycker jag.

    (om man inte har ngn temaklädsel från ngn särskild tidsepok eller så, på en viking tex skulle det ju se aningen malplacerat ut... )


    Sonja68 skrev 2009-03-17 23:22:38 följande:
    Ja, man skulle ju gärna se blomman som en liten färgklick där på kavajslaget.
Svar på tråden Väst, plastrong, näsduk, OCH coursage??? HJÄLP