• T0612

Sista minuten..

Jag och min m2b har tänkt att åka på sista minuten resa dagen efter bröllopet för vi tycker att huvudsaken med vår bröllopsresa är att komma iväg och bara får vara tillsammans.

Jag tänkte bara höra om det är några fler par som har tänkt göra som vi?

• Svar på tråden Sista minuten..
  • Snufflan

Nej vi kommer stanna hemma hela härliga sommaren och njuta av den svenska sommaren o sen till hösten när det är kallt o regnigt så åker vi på vår bröllopsresa(blir typ 4 månader efter bröllopet). Skönt då o komma hem till jul o vara solbränd o utvilad.

• T0612

Okej.. fast vi gifter oss den 5 december och ska åka iväg i två veckor och sen kommer vi hem runt 20 december.. hade vi gift oss på sommaren hade det nog blivit att bila genom sverige eller nåt liknande =)

• Snufflan

Aha, men då är det ju en toppenide att åka påengång efter bröllopet.

• Hubba

Vi ska beställa vår resa ett par veckor innan bröllopet men har tänkt att åka ett par dagar efter vigseln...

• T0612

Bestämmer ni er då för vart ni ska åka eller har ni redan bestämt vart?

• Hubba

Vi har bestämt en ö i Grekland... =) Barnen ska följa med oxå... de är då 2 och 4... har inte hjärta att lämna dem hemma... 4-åringen vill extremt gärna åka till Grekland och älskar att flyga...

• Hubba

Ser jättemycket fram emot att dela det med barnen... jag och min blivande kan åka själva en annan gång...

Svar på tråden Sista minuten..