• workoutgirl

Bra och prisvärd fotografi Stockholm?

Är det någon som har tips på en bra fotograf utan hutlösa priser i Stockholmsområdet?
    Jag hade tänkt mig enbart reportagebilder före, under och efter vigseln kanske några under make-up och hår förberedelser. Inga studiobilder och inga vanliga porträttbilder.
    Någon som kan tipsa mig om vart jag ska börja leta?

• Svar på tråden Bra och prisvärd fotografi Stockholm?
  • 28 Aug

Ring runt säger jag bara, många jag fick tips om klickade det inte personkemin med alls.. och vissa är helgulliga, vissa anser jag ha snygga bra bilder andra inte osv Är ju mycket som ska passa.

• workoutgirl

jo, det är klart jag ska kolla flera olika men det finns ju hur många bröllopsfotografer som helst! Jag skulle vilja ha tips om några som är bra på reportagefoto så kan jag ju börja där

• supermygga

Vi använde oss av Richard Andersson!

Han tog bara några tusen för våran dag, tyckte det var otrolig billig med tanke på att vi fick 100 bilder som var redigerade och snygga!

Inte världens bästa hemsida men en mycket trevlig fotograf!

brollop.rafoto.se

• Ankan75

Hej!

Vi använde en tjej som heter Lena Larsson - hon tar superfina bilder, vi var jättenöjda. Inte jättedyr och mycket kreativitet och roliga ideér - som ger bra bilder. Om du är intresserad så kan du få hennes kontaktuppgifter.

• Feline Felinae
    Ankan75 skrev 2009-04-03 14:38:31 följande:
    Hej!Vi använde en tjej som heter Lena Larsson - hon tar superfina bilder, vi var jättenöjda. Inte jättedyr och mycket kreativitet och roliga ideér - som ger bra bilder. Om du är intresserad så kan du få hennes kontaktuppgifter.
    Även vi söker en fotograf med överkomliga priser så jag är intresserad av hennes uppgifter.
  • Taha

Jag med!!

Feline Felinae skrev 2009-04-03 15:41:21 följande:

Även vi söker en fotograf med överkomliga priser så jag är intresserad av hennes uppgifter.
  • Comfortably numb

vet inte vad ni har för budget, men vi kollade en hel del på Lindisima, Anna Smallpigart, Ozdeleau samt Erika Gerdemark

• Robina67

Jag var jättenöjd med vår fotograf; Henrik Ekstam. Bra pris och trevlig kille

• jennylita

Jag har anlitat Esbjörn Ljunggren flera gånger...
    ta kontakt via hans hemsida : www.studiocouleur.se
    han är enormt duktig!!!

• Blivande fru T

Vi har bokat en tjej som heter Emma Sandström, har träffat henne en gång och planerat inför bröllopet och hon är verkligen supertrevlig! (och dessutom har hon en väldigt överkommlig prislista!)

Hennes hemsida hittar ni här:
    www.emmasandstrom.se

Svar på tråden Bra och prisvärd fotografi Stockholm?