• CaSan

Underkläder - Malmö/Lund

Vart köper jag fina underkläder till bröllopsdagen i Malmö/Lund? Jag har svårt att hitta rätt storlek då jag har liten byst och gärna vill ha med inlagda kuddar... Jag ska ha axelbandslös klänning så en BH utan axelband är att föredra.

Tack på förhand för tips!!

• Svar på tråden Underkläder - Malmö/Lund
  • ingenjörsbruden
    MammaMiaa skrev 2009-03-16 12:59:31 följande:
    Kvinligt under i Åkarp.  De är jätte trevliga. Jag ska själv handla där.

www.kvinnligtunder.se/
    DÄR hittade jag INGENTING!!!! O jag lovar att jag provade allt!

Nä jag fick åka in till Malmö...på gågatan mellan triangeln o gustavsadolfstorg så finns det en underklädesaffär (nära Hollandia) där jag handlade hela mitt bröllopskit!
    Mkt duktig tjej!
  • CaSan

ingenjörsbruden skrev 2009-03-16 13:14:56 följande:

DÄR hittade jag INGENTING!!!! O jag lovar att jag provade allt!Nä jag fick åka in till Malmö...på gågatan mellan triangeln o gustavsadolfstorg så finns det en underklädesaffär (nära Hollandia) där jag handlade hela mitt bröllopskit! Mkt duktig tjej!
    Minns du vad butiken i Malmö heter?
  • paulaner

Kan det vara den i Samma hus som Björn Borgbutiken på Södra Förstadsgatan 16? Den hette Collero innan men har precis bytt ägare och namn, vet inte vad den heter nu.

Har du annars kollat på Triumph? De har en ganska ny oc fin butik på Södergatan, mellan Pressbyrån och Åhléns. Där brukar jag handla och tycker det är jättebra!

DÄR hittade jag INGENTING!!!! O jag lovar att jag provade allt!Nä jag fick åka in till Malmö...på gågatan mellan triangeln o gustavsadolfstorg så finns det en underklädesaffär (nära Hollandia) där jag handlade hela mitt bröllopskit! Mkt duktig tjej!
  • GladaEmma

Testa Feeling uppe vid Triangeln. Ligger på Östra Rönneholmsgatan bort mot Operan.

• ingenjörsbruden
    CaSan skrev 2009-03-16 13:16:04 följande:
    Minns du vad butiken i Malmö heter?
    Collero hette den, precis som paulaner misstänkte!!
Svar på tråden Underkläder - Malmö/Lund