• Tjolinti

Kreativ lek, tips tack.

Nu är det så här, jag tyckte jag kom på en ganska kul grej tyckte jag. Jag vet att några köper tavlor o låter gästerna rita något.

Jag tänkte liksom ta en skål lägga en massa lappar där i med liksom kroppsdelar på mig o min blivande så ska gästerna dra en lapp och rita det som står där. Ganska skoj om man ska rita näsan först och sedan ögon o ja osv osv, i konstig ordning. Men jag bara ser framför mig hur alla börjar liksom.
    " ja men jag vet inte hur jag ska göra, jag kan inte. hur ska jag göra"

o sedan, kroppen, ska jag liksom skriva tröja, byxor eller vad ska bruden då ha på sig? hahahaa, i vilken miljö liksom?

eller så tänkte vi ha med ett foto på oss så dom hade något och gå utefter. men fy vad jobbigt det blev.

:D något som vet hur vi kan göra så gästerna ritar en tavla på oss när vi fotograferas?

• Svar på tråden Kreativ lek, tips tack.
  • Pingst09

Jättekul idé!!
    Perfekt för att få igång folk att surra med varandra. Har ni inte nåt värdpar som kan var involverade och liksom starta et hela? Har en börjat så går det säkert lättare för de andra sedan.
    Kan du inte kalla det över- och underkropp alt. mage - armar - ben - fötter. OBS påklätt tack!

• Tjolinti

joo för min bror som är toastmaster sa att han kunde börja, inga problem, men jag vill gärna att det ska vara något kärleks aktigt över det, :D typ att jag o min blivande håller hans eller ja något, men jag känner att dom bara kommer måla o inte riktigt tänka på helheten :D

• Pingst09

Kan ni inte ha nån sorts överskrift på varje lapp? Typ

Visa kärleken mellan X och X!

måla X:s ...... på tavlan

• Pingst09

Om nu ni två blir "avbildade" på en tavla, kan då ingen efteråt "placera" er i en bra miljö genom att fullfölja tavlans bakgrund?

• Tjolinti

Ja jag får väl lita på dom att det också ligger i deras intresse att det blir en bra tavla :D

Svar på tråden Kreativ lek, tips tack.