• Vita kallor

Firar 10 år idag...

Idag har vi varit tillsammans i 10 år. Och det ska vi fira hemma ikväll med god middag och en flaska mousserande som vi ska testa och se om det är något att bjuda på till bröllopet. (Köpt hem lite olika sorter som vi ska testa). Och idag är det 16 dagar kvar till bröllopet.

• Svar på tråden Firar 10 år idag...
  • Svanboet

Grattis x2!

vi hade 10 år tillsammans förra veckan men väntar lite med bröllopet. Är ni nervösa inför den stora dagen?

• Suss o Jonas

GRATTIS!!!!

Vi firar 10 år nu den 20...har fått för mig att sambon planerar en överraskning

• Vita kallor

Hej och tack!

Inte direkt nervös just nu men jag kan tänka mig att det kommer.

Allt är inte klappt och klart ännu så man har väl inte tänkt så mycket på själv dagen när det fortfarande finns lite annat att tänka på.

Svanboet skrev 2009-03-12 11:24:58 följande:
    Grattis x2!vi hade 10 år tillsammans förra veckan men väntar lite med bröllopet. Är ni nervösa inför den stora dagen?
  • Vita kallor

Grattis i förskott!!

Vi har svårt att få barnvakt de dagar vi vill så det blir en bio "bara" på lördag. Och så lite mys ikväll förstås.

Suss o Jonas skrev 2009-03-12 11:47:46 följande:

GRATTIS!!!!Vi firar 10 år nu den 20...har fått för mig att sambon planerar en överraskning
  • didis

Grattis!!

Vi har årsdag på lördag - då vi gifter oss. Mars är en romantisk månad

• passionsblomman
    didis skrev 2009-03-12 13:24:17 följande:
    Grattis!! Vi har årsdag på lördag - då vi gifter oss. Mars är en romantisk månad
    Det tycker mina två katter också... de går här och åmar sig... Helknäppa är de.
Svar på tråden Firar 10 år idag...