• Masthuggsbruden

Tips på proffs som filmar vigseln i GBG-området?

Jag vill gärna ha lite tips på duktiga filmare som kan filma och redigera vår vigsel i september. Vi bor i centrala GBG men vigseln kommer att hållas ute på en ö i skärgården. Nån som känner till duktiga personer, helst etablerade företag? Undrar också hur god framförhållning man måste ha med sånt här. Hur tidigt måste man boka? Är vi sent ute redan?

• Svar på tråden Tips på proffs som filmar vigseln i GBG-området?
  • Lajsan

Hej,

vi hade Stefan, du hittar honom på www.mastermedia.se vi hade honom och är jättenöjda med vår film! Man kan se oss på deras hemsida, Liselott och Johan

• Svanboet

Sparat!

Gud vad bra att andra ställer mina frågor så får jag bara håva in svaren!

• Bride 2B 2008

Jag måste verkligen rekommendera Göran Myrendal som filmade vår vigsel förra året. Han var superproffsig och prisvärd. Han jobbar egentligen mest med TV men tar vigseluppdrag som extraknäck vad jag förstår. Kolla om han är fri. Ang. framförhållning har jag ingen aning men man kan ju alltid fråga.

www.myrendal.se/brollopsvideo.html

• Typpan

Hej,

Prova Henrik Skarstedt som är väldigt duktig och professionell. Han gör filmer både till företag, som ex Svenska Mässan, och till privatpersoner, ex vid bröllop.

www.henrikskarstedt.se

• Bride 2B 2008

Masthuggsbruden: Ett tips att använda sökfunktionen här på forumen och skriva in fotografens/företagets namn. Då kommer du att få träffar på folk som tidigare har tipsat andra och då kan du läsa om vilka som varit nöjda. Jag gjorde det för skojs skull nu med Myrendal som jag tipsade om ovan och fann då flera andra som anlitat honom och varit nöjda - flera år bakåt i tiden. Forumsinläggen sparas alltså långt bakåt fast de är svåra att hitta om man inte använder sökfunktionen!

Svar på tråden Tips på proffs som filmar vigseln i GBG-området?