Annorlunda foton?
Behöver lite exempel och ideer på bröllopsfoton som inte bara är att man står rakt upp o ner som brudpar..... någon som kan visa något/några exempel?
Behöver lite exempel och ideer på bröllopsfoton som inte bara är att man står rakt upp o ner som brudpar..... någon som kan visa något/några exempel?
Kolla i Vinnarens galleri, de har jättefina och roliga bilder.
Philippe i Hudiksvall tror jag har några lite anorlunda foton i sitt galleri på nätet :)
www.philippe.se/
titta på www.offbeatbride.com
Gå in på photomedia.se och kolla på deras bröllopsbilder det är verkligen annorlunda bilder mer modernt stuk.
Vi kommer att använda oss av fotograf Roger M Persson. VIP foto, min väninna anlitade honom ifjol och det var helt fantastiska bilder, han var även en fantastiskt person berättade hon, de kände sig så avslappnade under fotograferingen. Verkligen personliga och annorlunda bilder. hans adress är www.vipfoto.se
Kolla in mina trash the dress foton på weddingteams hemsida! Har några i mitt galleri med.
Jag älskar dem!
Vi har funderat på att ta våra bilder i oljehamnen i Göteborg för att få en mer industiell känsla på bilderna, frågan är bara om man lyckas få med det man vill.
Vad är det för typ av tillstånd?
Vi funderade på att kanske vara vid Arken, där de kör/körde blackrace. Jag tror inte man behöver tillstånd där.
Ja är du inte inne på området får ni allt ta hur mycket bilder ni vill. har ingen aning vart de kör blackrace vid arken, men arken ligger ju en bit från oljehamnen?
I vilket fall som helst blir det med all säkerhet riktigt råa bilder i den miljön
ozdeleau.blogg.se/2008/july/helena-och-emil-gavle.html
de här var lite roliga!