• Sörön10

    Vad hade era män på sig?

    Det finns ju miljaaaarder sidor med brudklänningar, men inte lika många inspirationssidor för killar!

    Ge oss tips om vad ni haft!

    Tacksam för tips och förslag!

  • Svar på tråden Vad hade era män på sig?
  • 20080719

    Min man hade en mörkgrå kostym, vinröd väst med plastrong :)

  • Pingst09

    Min sambo jobbar i verkstad till vardags och har jeans och tröja när han klär upp sig. Han kommer bli såå snygg i svart/mörkgrå kostym men väst och plastrong Har inte köpt ännu, men bestämt att han inte ska ha frack eller frockcoat. Det får bli kostym som han även har användning av sedan...

  • MV85

    Kommer bli frack här... Kostym har han så mycket ändå - om än inte i jobbet längre, så till kyrkan, till middagar, på krogen (dock inte med slips då hehehe) osv..

  • Sörön10

    Tack för era svar! Min M2B är sugen på kostym med väst å sån där plastrong också! =) Han blir nog såå fin i det! =)

  • 20080719

    Ja det är otroligt fint, jag hade inte sett min man i hans kläder, gissa om jag stod och superböla när jag såg honom

  • Emmas syster

    mörkgrå kritstrecksrandig kostym med stålblågrå sidenväst och matchande slips

    riktigt fina snörskor, fin klocka, manchettknappar, en fin corsage, vit näsduk, svarta knästrumpor, snygga kalsonger (som jag såg först när vi klädde av oss på kvällen...)

  • Aleta

    Min man hade tänkt sig en snygg kostym som han kunde använda sedan också, men hör och häpna!
    I en herrbutik fick han syn på en mönstrad frockcoat som han tyckte var jättefin. Till den köpte han en skjorta med liten ståkrage. (Hans egen idé helt och hållet, och snyggt till på köpet.)
    Han som inte alls verkar bry sig om kläder i vanliga fall spenderade i slutänden mer på sin bröllopsutstyrsel än vad jag gjorde.

  • miamedknuff

    Min M2B ska ha på sig svart kostym med vit skjorta samt guldväst samt guldslips :)

  • Miss Moneypenny

    Smoking med plisserad skjorta och svart gördel och svart fluga samt lackskor.

  • Oles prinzessin

    Min M2B kommer att klä sig som typ en irländsk steppare om ni förstår vad jag menar. Det blir alltså mycket enkelt (men dock kläder av god kvalitet). Själv kommer jag att se ut som en älva (läs ironiskt :), barfota och med blommor i håret.

    Ska kanske tillägga att vi gifter oss utomhus och inte blir vigda av en präst utan blir "endast" välsignade utan kyrkans inblandning.

  • feministbrud

    Min man hade kostym som han kan använda igen. Min klänning var inte så översvallande pampig så vi matchade varandra mycket bra.

Svar på tråden Vad hade era män på sig?