Bröllopstårta i uppsala?
Vi vet inte vart vi ska fixa brölpstårtan, någon som har erfarenhet av priser och bemötande på bra ställen här i uppsala?=)
Vi vet inte vart vi ska fixa brölpstårtan, någon som har erfarenhet av priser och bemötande på bra ställen här i uppsala?=)
Lena på taket fixar både tårta och catering åt oss, tror den blir väldigt god. Kostar 52kr/bit tror jag. Supertrevliga dessutom!
Fågelsången ska vara bra och ha bra priser. Tror det finns från ca 30 kr bit. Ica Maxi och Kvantum ska också vara bra och prisvärda!
Kan säga att Ica MAxi numera tar från 30 :-/ bit för bröllopstårta. Såg det för en vecka sedan. De har höjt priset från 25 :-/bit som de hade tidigare.
Om man vill ha en mer riktig bröllopstårta så rekomenderar jag Designacake varmt, de har helt underbara tårtor både till utseende och smak!
vad tar designacake biten ungefär?
okej, tack=) då vet jag lite!
Någon mer som har beställt tårtan?
Det vore kul att höra lite om era erfarenheter.
Hittade detta i en annan tråd:
250 Mån 23 mar - ID: 3341190
Greta 1980
Jag har ju oxå bestämt att satsa på tårtan!
(ja, jag vet...)
Så nu har jag bokat in mig hos designacake.se
Hon var jättetrevlig!
Ska proväta och sätta allt på måndag.
48:- biten inkl all dekoration.
Om man inte skulle ha något superduper special.
Vi har bokat på Brantingstorgs bageri, där kostar et 35 kr/bit med valfri dekoration och fyllning. De hade ett 15-20 tal varianter att välja bland...och provsmaka fick man visst göra framöver oxå! MUMSFILIBABBA