• Snart Nordva­ll
    Äldre 6 Mar 14:34
    2801 visningar
    1 svar
    1
    2801

    Fotografer i Sundsvall

    Hej! Jag tänkte starta en ny tråd om fotografer och bröllopsfotografering i Sundsvall!
    - Vem ska fota er och vad kostar det?
    - Vem ska man inte anlita?
    - Vem har bäst pris?
    - Var kan man få alla bilderna på CD i full upplösning?

  • Svar på tråden Fotografer i Sundsvall
  • Snart Nordva­ll
    Äldre 3 Jun 17:36
    #1

    Hejsan ,nu svarar jag på min egen tråd... Hoppas det kan hjälpa någon i fotografletandet!

    Vi ska bli fotade av "Fröken Fotograf" Jannice Thelander.

    Vi valde bröllopspaketet för 4000 kr (fotografering 1 timme före vigseln samt under vigseln) och så lade vi till en timme dokumentationsfotografering efter vigseln, totalt blev det 5600 kr för ca 3 timmar fotografering + alla bilder högupplösta på DVD.

    Det kostar ganska mycket men eftersom vi får alla bilder med hög upplösning på DVD så tyckte vi att det verkade vara värt priset. Många av de andra fotograferna som vi fick offerter från ville inte ge oss "negativen", utan man måste köpa alla papperskopior direkt från dem. En av fotograferna gav bilder på DVD, men bara 12 st högupplösta fastän hon skulle fota flera hundra stycken, och sedan fick man köpa "rättigheterna" till övriga bilder för några hundringar per bild(!) Så vi är nöjda med valet än så länge, hon verkade också superproffsig på mötet vi hade.

    Hoppas bilderna blir bra och att solen tittar fram! :)

    www.frokenfotograf.se

Svar på tråden Fotografer i Sundsvall