• Persianbride2009

J***********LA SK****IT!

Har fått inlagorna printade och satt och klistrade på 22 av 23 stycken i korten när min bror säger ÖHHHHHHHH, det är ju fel!
    Nu har jag fått inlagorna printade och skurna. Igår började ihop monteringen av allt och när jag satt på 22 av 23 engelsk printade kort säger min bror: ÖHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På korten stod tidigare:
    RSVP by May 1st by either returning the enclosed card or by contacting **** at ****.

Jag ändrade på detta och tog bort att man kunde ringa in...

Nu har jag printade och färdiga kort som det står :

RSVP by May 1st by either returning the enclosed card.

EITHER WHAT???????????

FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu måste jag göra om allt igen. KRÄKS!
    Vill inte gifta mig mer.............................

Ville bara skriva av mig om mitt sjukt eländiga i-landsproblem!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden J***********LA SK****IT!
  • konstigabaralillajag

Usch vad surt... Sådana saker kan få en att tappa lust och ork!

• Jen75

Se de positivt, vilken tur ni såg de innan ni skickade ut dom :)
    Förstår din frustration

• violla

Hihi.. en liten anekdot du kan skriva ner i festhäftet sen.
    Förstår din frustration, men du kommer le när du tänker på det sen.

• LB5

Jag upptäckte precis att jag hade slarvat och skrivit weddingannouncer.se istället för .com på det förtryckta korten som vi beställde. Suck.

Men vet du vad? Det spelar ingen roll för VI SKA GIFTA OSS!!!! Och om jag känner mig själv rätt så är det här bara en av många saker som inte kommer bli som jag hade tänkt mig. Får helt enkelt stryka över .se på alla kort och skriva .com. No biggie.

KRAM!

• lecaroline

jag skrev välkomna till vårt bröllop

Så de som inte visst om det hade ju börjat undra, fick iväg 10 sådana innan jag upptäckte mitt misstag. Men det vara bara till släkten : )

• För  kärlekens  skull

ja vi upptäckte efter 64 utskick att det stod/står "Märk kostym".... och vi hade förståss tänkt oss Mörk kostym....
    detta var en av de vi bjudit in som gjorde oss uppmärksamma på det fel vi gjort... men det får vara nu vi kan inget göra.... det lär bli ett gott leende för dem att läsa insåg vi och det kan vi bjuda på.....

• TinkieWinkie

Vad var det som blev fel? *Fattar inte*

lecaroline skrev 2009-03-06 16:51:34 följande:
    jag skrev välkomna till vårt bröllopSå de som inte visst om det hade ju börjat undra, fick iväg 10 sådana innan jag upptäckte mitt misstag. Men det vara bara till släkten : )
  • Luucie

Jag kan lugna dig med att folk inte verkar läsa så noga i sina inbjudningar...
    Precis på mitten av våra inbjudningar skrev vi hemsideadressen och jag kan tala om att jag har fått fråga och sedan tala om för nästan varenda en av våra inbjudna gäster att vi har en HEMSIDA!!!

"Va vaddå, har ni en hemsida..? Det visste inte jag.."

Svar på tråden J***********LA SK****IT!