Nojjig över att beställa på internet!!
Hej
Gaaa jag har panik över att beställa förlovningsringar via internet tänk om man blir blåst eller att nåt blir fel, hmm någon som kan rekomendera nån bra sida som ni beställt ifrån själva?
Hej
Gaaa jag har panik över att beställa förlovningsringar via internet tänk om man blir blåst eller att nåt blir fel, hmm någon som kan rekomendera nån bra sida som ni beställt ifrån själva?
Min man köpte våra förlovningsringar från vigselbutiken.se. Toppenbutik med jättebra service, bra priser och snabb leverans.
Håller du dig till "kända" internetbutiker behöver du inte oroa dig - vigselbutiken.se, vigselringar.se, titanringar.com, jempguld.se och hellkes.se är några exempel på internetbutiker med gott rykte.
Ok tackar så mycket alltid lite skönt att veta nån som beställt från samma..
Vi beställde våra ringar från hellkes. De var snabba med leverans,inget krångel och bjöd på riktigt bra service!
aha ok låter ju jätte bra det.. Du vet inget om smyckenet dom e ju hur billiga som helst ju... hmm
Vad menar du då?
Om det är en hemsida med smycken så vet jag inget om den tyvärr. Lycka till med allting
Ja det är det, jätte billigt o bra.. Men vet ju inte om de e seriösa.. Hihi ok tackar lycka till du med..
Rekommenderar Nordstans guld. Bra service. Snabb leverans. Tillmötesgående då de även gör ändringar och efter kunds önskemål.
OK tackar ska kolla på det då...
Vita kallor skrev 2009-03-05 11:01:23 följande: