• Petra T
    Äldre 4 Mar 19:31
    2298 visningar
    8 svar
    8
    2298

    Tipps om bröllopshemsidor

    Kan någon tippsa om en bra bröllopshemsida som är gratis...eller kostar alla?

  • Svar på tråden Tipps om bröllopshemsidor
  • harthu­rs
    Äldre 5 Mar 00:07
    #1
  • Linade­sign
    Äldre 5 Mar 19:28
    #2

    Jag som har noll koll på hur man gör hemsidor, kan en sån som jag göra en bröllopshemsida via en sån där gratis-sida...? Eller behöver man ha förkunskaper?

  • Fenixx
    Äldre 5 Mar 19:29
    #3

    det gick väldigt smidigt att göra en hemsida där på weddingannouncer!
    det som var bökigt var att ändra bilden där uppe i höger hörn för mig.

  • pearlg­irl
    Äldre 5 Mar 19:35
    #4

    Jag vill slå ett slag för både www.weddingwire.com och www.projectwedding.com

    Det är gratis-sidor båda två och är verkligen superenkelt att göra hemsidor där. De har riktigt snygga mallar man kan utgå ifrån också så kika in där!

  • Petra T
    Äldre 9 Mar 20:48
    #5

    Men alla är ju på engelska. Vi vill ju ha en på svenska!!! Finns det någon?

  • Linade­sign
    Äldre 9 Mar 21:51
    #6

    Ni kan ändra rubrikerna till svenska. Själv håller jag på att skapa en i projectwedding. Det var inte alls svårt upptäckte jag. Riktigt roligt faktiskt!

  • C09060­6
    Äldre 11 Mar 08:59
    #7

    Jag vill verkligen rekommendera www.weebly.com där vi gjort våran sida www.carinaocherik.weebly.com
    Är på engelseka, men enkelt att få det fint!

  • SimonC­aro
    Äldre 11 Mar 12:02
    #8

    Weddingannouncer är väldigt enkelt, och man kan ändra i princip allt till svenska... titta på vår sida imsenestevez.weddingannouncer.com Man har dessutom plusset i kanten att man kan skriva in alla i en gästlista sen få personliga koder till alla.. som man skriver på inbjudan eller skickar med på en separat lapp (som går att skriva ut på sidan) Detta gör att alla kan gå in och osa och man får allt skrivet - Hur många som kommer, Allergier, Hur många barn et c... vad man än kan tänkas behöva veta.....

Svar på tråden Tipps om bröllopshemsidor