• metaley

Bröllopskamrorna på Calligraphen!

Tänkte bara höra om nån har andvänt sej av kamerorna på Calligraphen.
    E dom bra?
    Hur länge håller dom, d finns väl typ ett bäst datum tid på dom eller har jag fel?

Eller vet ni någon annan sida som säljer bättre kameror?

• Svar på tråden Bröllopskamrorna på Calligraphen!
  • älskarlivet

Varför köpa engångskameror? Har inte var och varannan en digitalkamera idag?

• metaley

Vissa har d, men vill ha kort på alla och känner ja min släkt och vänner så e dom me på en bild som dom inte gillar så tar dom bort d kortet och vill lixom ha alla kort, bra som dåliga

• älskarlivet

Jo, men det kostar ju mycket att framkalla alla bilder också.. Jag vill också kunna ta bort bilder jag inte är nöjd med, vill inte sitta i ett fotoalbum med en bild där jag ser ut som f-n..

Jag tror inte att engångskamerorna blir använda eftersom nästan alla har digitalkameror..

• Quicksand

hallå

vi har köpt engångskameror som vi ska använda oss av, vi köpte våra på Ullared, som har bäst före datum år 2010, vi ville ha engångskameror som en rolig grej, jag tror att det kommer att uppskattas, i alla fall av våran familj.
    Så lycka till...

• Corona

Vet inget om just Calligraphens kameror, men brorsan hade engångskameror på sitt bröllop och det var jättelyckat. Visst blev många kort "misslyckade" men de blev också väldigt roliga, en del har använts i collage vid senare födelsedagar t ex.

• thildamy

jag har köpt från Caalligraphen nu till vårt bröllop i september och datumet håller längre än så..
    Tänkte sätta ut dom på borden så alla kan fota.. tog dessutom dom i olika motiv..

• Ninnispinnis

Vi köpte engångskameror från Calligraphen. Av 10 kameror blev det kanske 20 bilder som var ok, resten var svarta eller suddiga... Vi missade iofs att påminna gästerna om att använda blixt, men jag hade inte köpt dem om jag vetat resultatet... Kostade dessutom 150 kr styck att framkalla, då endast på CD-rom. Ett väldigt dyrt nöje

• Hemlig2009

Vi kommer istället att dela ut CD-skivor med vår adress samt frimärke på så att alla med digitalkameror kan bränna sina bilder och sen enkelt lägga på brevlådan.

Svar på tråden Bröllopskamrorna på Calligraphen!