• metale­y
    Äldre 2 Mar 19:20
    1464 visningar
    4 svar
    4
    1464

    Så lycklig!

    Åhhh idag blev kyrkan bokad, JIPPPI! 20 mars 2010, kl 14.45 så går vi fram till altaret. Längtar så extrem mycket!

    Åhh en tillbra sak som har hänt e att min underbart fina tiara har kommti! Den här dagen kan inte bli bättre

    Va bara tvungen att "skrika" ut en glädje rop

  • Svar på tråden Så lycklig!
  • Humlan­66
    Äldre 2 Mar 19:23
    #1

    grattis grattis , glöm inte bort att stanna upp och vara i nuet där inne i kyrkan bara. Det går så fort förbi

  • Mrs Baom
    Äldre 2 Mar 19:24
    #2

    Vad roligt för er!! Jag var själv helt lyrisk när jag hade bokat vår kyrka, det blir "så på riktigt" då!!:)

    Å du vet väl, att den som längtar efter nåt gott, längtar ALLTID för länge;)

  • metale­y
    Äldre 2 Mar 19:47
    #3

    Humlan66: Hehe ska försöka, kommer bara vara så nervös. Delvis kommer ja nog var vanligt nervös som brudar säker e men även så gillar ja inte att stå i centrum eller vad man ska säga. Men d går nog bra har min älskling där å när ja ser han i ögonen så kommer nog all nervösidet försvinna och kännas som d bara e han och jag i kyrkan, d e iaf vad ja hoppas på

    Mrs Baom: Ja vet, nu känns det verkligen "på riktigt" och håller me man väntar på tok för länge även fast tiden kanske går snabbt men känns inte som d

  • nni
    Äldre 2 Mar 19:51
    #4

    GRATTIS! Det e ett stort o viktigt steg.

Svar på tråden Så lycklig!