• Boomtown

    Kan man ha brunt och rosa tema på hösten?

    Vi ska gifta oss den 3/10. Förhoppningsvis ute med massa sprakande höstfärger och fota utomhus.

    De enda färgerna jag har fastnat för är brunt och rosa. Funderar på lite olika rosa färger på buketten blandat med lite mörkare krämfärger kanske? Chokladbrunt sidenband runt. Och mörkare cremefärgade och bruna inbjudningskort. Klänningen är vit. Skär det sig totalt med hösten?? Vad kan annars vara snyggt? Vinrött givetvis men det har jag inte fastnat för. Och gult och orange är inte jag.

    Tips??

  • Svar på tråden Kan man ha brunt och rosa tema på hösten?
  • Corona

    Brunt och rosa är aldrig fel Kanske en stark, ceriserosa nyans i kombination med det bruna. Pasteller är ju inget man förknippar med hösten men starkt rosa måste passa utmärkt.

    Häng med oss i tråden för oss som har brunt och rosa som färgtema och bolla idéer

  • guldlockm

    Självklart går det bra, vi har höstbröllop och vårt tema är hallonrött, så det går så bra så!

  • Boomtown

    Hallonröd har jag aldrig tänkt på. Läckert. Vad ska du ha för blommor? När ska ni gifta er?

  • bongen80

    man kan väl ha vilka färger o teman man vill. huvudsaken att man tycker om det själv. crazyteman som verkligen bryter av är hur kul som helst. Midsommartema mitt i vintern, snöbollar o kristaller i maj

  • HurraViSkaGiftaOss

    Klart man kan.
    Vi gifte oss på hösten och hade brunguld

  • Miisen

    Jag tycker att kombinationen brun/rosa är höstfärger, kombinerar gärna kläder så på hösten. Så jag tycker det passar perfekt!

Svar på tråden Kan man ha brunt och rosa tema på hösten?