• Sååå lurade

Festehäfte, eget för barnen?

Vi har några barn med på festen 1 2åring och 4 st 10-13åringar. Tänkte nu att ma kunde ha något roligt i festhäftet för dom. Vår son (2åringen) ska få massa roliga bilder i sitt, kopior ur några bilderböcker han älskar, allt för att så ut under middagen innan det är dags att sova... men vad kan man lägga i ett häfte för de lite större barnen, de läser säkert gärna beskrivningarna om alla gäster, framförallt om sig själv, men kan man lägga till något annat. Det är 2 pojkar och 2 flickor...

Har ni några tips, jag har dålig koll på barn i den åldern

• Svar på tråden Festehäfte, eget för barnen?
  • brud080808

Åh vilken bra idé! Favoritar och funderar

• Sååå lurade

Nu har jag klurat lite... En liten ordfläta kanske? och en seriestrip, lite roliga historier eller vad gör barn i den åldern?

• burnisen

kika på detta, kanske kan hjälpa?

• Sååå lurade

oj,vad bra mallar. tack!

• 20090725

vi kommer att ha ett festhäte till barnen, eller snarare ett pysselhäfte, jag tog hjälp av de två barn häfterna som finns på den sidan och satte ihop så det blev ganska mycket pyssel för barnen... och även lite tomma papper så de kan rita själva!

om du vill så kan jag maila över det klara till dig
    skicka mailadressen i inboxen eller gästboken isåfall..

• GabriellaochTomas

Vi tänkte ha pysselhäfte till barnen både i kyrkan och på festen, ceremonin är inte så lång men det är alltid bra att de har något att hålla på med. Barnen får också känna sig lite uppmärksammade när de får en ask kritor och ngt att färglägga.

Vi kommer lägga "barngodis" i favorpåsarna vid barnens platser eftersom vi misstänker att det inte tycker så mycket om chokladpraliner.

Svar på tråden Festehäfte, eget för barnen?