• simba83

vart köper jag skor i Motala/linköping?

Vart kan jag hitta fina brudskor i Linköpingstrakten??

• Svar på tråden vart köper jag skor i Motala/linköping?
  • propp

Tror att de flesta brudklänningsbutiker i Linköping även har skor...Bröllopshuset, Partyworld, Krinolin och Festyran.

• simba83

Propp:
    Säljer alla dem brudklänningar?Jag har bara varit på PArtyworld.Vilka är bäst?

• Morticia

Jag tycker att Bröllopshuset är rätt nonchalanta. Dock är en tjej jättetrevlig, men hon har ju inte tid att hjälpa alla ...

Partyworld är heller inte klockrent, men vad gör man om inte det man vill ha finns någon annanstans?

• first lady

Köpte min på Wedins skor. för 100:-
    Nu börjar det ju komma in vita fina skor i vanliga skobutiker och gå att använda.

• propp

simba83 skrev 2009-03-05 18:36:43 följande:

Propp:Säljer alla dem brudklänningar?Jag har bara varit på PArtyworld.Vilka är bäst?
    Jag köpte min klänning på Festyran i Tannefors. Jag fick jättebra service och mycket hjälp. Min man hyrde sina kläder på Krinolin och vi blev jättebra bemötta där också. Angående Paryworld och Bröllopshuset är många ganska splittrade, det ser du ju bara i inläggen ovanför...jag har inte blivit dåligt bemött på något av ställena, men klänningarna hos Festyran föll mig mer i smaken.

Lycka till!
  • coco09

jag köpte mina fina brudskor hos dressway i linköping

världens finaste modell, och man kan även bestämma själv hur höga klackarna ska vara

säljv känner mer prisvärt än i andra butikerna

hehe

• coco09

bröllopshuset och Krinolin rekommenderar jag inte, de är inte så snälla eller hjälpsamma mot oss isf

deras varor är ju tråkiga

DRESSWAY rekommenderar jag varmt och varmt och varmt

• Snuttis2

jag rekommenderar absolut bröllopshuset..fast jag har hört lite olika åsikter om deras personal..hon som (jag har fått för mig)äger stället är ganska rak på sak vilket alla kanske inte uppskattar..dock har hon mycket kunskap om klänningar, vad olika kroppstyper passar i och sånt..jag föredrar någon som säger vad hon tycker till skillnad från vissa andra som säger att allt ser fantastiskt ut !!!! dock har jag lite dålig koll på om de har skor..vet att de har mycket annat. underkläder, smycken, väskor m.m..

• lolca
    coco09 skrev 2009-03-31 22:34:26 följande:
    bröllopshuset och Krinolin rekommenderar jag inte, de är inte så snälla eller hjälpsamma mot oss isfderas varor är ju tråkiga DRESSWAY rekommenderar jag varmt och varmt och varmt
    Jag däremot rekomenderar Krinolin/Helles sömnad! Fick underbar service där och hittade världens finaste klänning där!
Svar på tråden vart köper jag skor i Motala/linköping?