vart köper jag skor i Motala/linköping?
Vart kan jag hitta fina brudskor i Linköpingstrakten??
Vart kan jag hitta fina brudskor i Linköpingstrakten??
Tror att de flesta brudklänningsbutiker i Linköping även har skor...Bröllopshuset, Partyworld, Krinolin och Festyran.
Propp:
Säljer alla dem brudklänningar?Jag har bara varit på PArtyworld.Vilka är bäst?
Jag har bara dålig erfaraenhet av partyworld...
fick underbart bra service på bröllopshuset...
Jag tycker att Bröllopshuset är rätt nonchalanta. Dock är en tjej jättetrevlig, men hon har ju inte tid att hjälpa alla ...
Partyworld är heller inte klockrent, men vad gör man om inte det man vill ha finns någon annanstans?
Köpte min på Wedins skor. för 100:-
Nu börjar det ju komma in vita fina skor i vanliga skobutiker och gå att använda.
simba83 skrev 2009-03-05 18:36:43 följande:
jag köpte mina fina brudskor hos dressway i linköping
världens finaste modell, och man kan även bestämma själv hur höga klackarna ska vara
säljv känner mer prisvärt än i andra butikerna
hehe
bröllopshuset och Krinolin rekommenderar jag inte, de är inte så snälla eller hjälpsamma mot oss isf
deras varor är ju tråkiga
DRESSWAY rekommenderar jag varmt och varmt och varmt
jag rekommenderar absolut bröllopshuset..fast jag har hört lite olika åsikter om deras personal..hon som (jag har fått för mig)äger stället är ganska rak på sak vilket alla kanske inte uppskattar..dock har hon mycket kunskap om klänningar, vad olika kroppstyper passar i och sånt..jag föredrar någon som säger vad hon tycker till skillnad från vissa andra som säger att allt ser fantastiskt ut !!!! dock har jag lite dålig koll på om de har skor..vet att de har mycket annat. underkläder, smycken, väskor m.m..