• Lilla Fru L

Nu är jag fru på riktigt!

Nu är det gjort, vi har gift oss!!!
    I lördags stod vi vackra och lyckliga som make och hustru i Åre Gamla Kyrka. Det föll lite snö från himlen, temperatur strax under nollan och vindar som talade om för oss att livet frmaöver kanske inte blir en dans på rosor, men dans som vi dansar ihop!
    Allt gick som det skulle, inget blev fel - iaf inte katastrofalt fel. Alla gästerna var glada, maten var suverän och drycken likaså. Sång och dans och massa tal - skratt och roliga minnen att njuta av lång tid framöver!
    Vi gjorde vår grej, vi tänkte rätt, det känns såååå rätt! Kunde knappast ha blivit bättre...

• Svar på tråden Nu är jag fru på riktigt!
  • Sååå lurade

Stort grattis till er, jag har själv 7veckor kvar och väntar med spänning på vad aprilvädret har att erbjuda...

• DCL

Vad kul! Stort grattis!! Kommer det några härliga bilder framöver? Tycker det är så roligt att se hur andra haft sitt bröllop

• lillalyckan

Lilla Fru L skrev 2009-02-26 07:53:02 följande och vindar som talade om för oss att livet frmaöver kanske inte blir en dans på rosor, men dans som vi dansar ihop!

Ååååå vad fint skrivet! Grattis!!! Vi har två år kvar tills vår stora dag {#lang_emotions_smile}
  • Trudilutt

Grattis grattis grattis!

Vad bra att det kändes som Eran dag, för det är ju så det ska kännas. Ofta blir man förvirrad av denna "bröllopsdjungel" som finns!

Lycka till med allt framöver!

• Robina67

Ett jättestort grattis Längtar efter att se bilder sen i ditt galleri!

• Vid havet

Grattis! Låter helt ljuvligt!

• hummle

med den beskrivningen TS kan jag inget mer göra en läääängta till vår dag.

GRATTIS! o all lycka

• Boomtown

Grattis. Låter som ni hade en underbar dag. Ser fram emot lite bilder

• Mrs Baom

Grattis!! Ni verkar ha haft det underbart!

• Betty Boop augusti2009

Stort grattis!! Längtar....till augusti.

• Fenixx

vd härligt det låter, grattis!

*bilder* vill vi se.

• Lilla Fru L

Vad fina ni alla är som grattar! TACK! Kommer lägga upp lite bilder så ni kan se vårt enkla bröllop i bilder!

• MimmiMama

Åh ett jättegrattis! Härligt att det blev så som ni ville ha det

• Tindragull

Åh, GRATTIS!
    Blev faktiskt lite tårögd när jag läste det du skrivit...

Lilla Fru L skrev 2009-02-26 07:53:02 följande:

Nu är det gjort, vi har gift oss!!! I lördags stod vi vackra och lyckliga som make och hustru i Åre Gamla Kyrka. Det föll lite snö från himlen, temperatur strax under nollan och vindar som talade om för oss att livet frmaöver kanske inte blir en dans på rosor, men dans som vi dansar ihop!Allt gick som det skulle, inget blev fel - iaf inte katastrofalt fel. Alla gästerna var glada, maten var suverän och drycken likaså. Sång och dans och massa tal - skratt och roliga minnen att njuta av lång tid framöver!Vi gjorde vår grej, vi tänkte rätt, det känns såååå rätt! Kunde knappast ha blivit bättre...
  • aikidoaasa

Grattis! Det låter som en underbar dag som ni hade. Jag hoppas att ni får ett perfekt liv ihop med inte alltför många "rodabumps"

• Villemoa

Vi har lite drygt 8 veckor kvar och jag väntar också med spänning på hur aprilvädret kommer vara

TS> så underbart härligt att läsa!!

Sååå lurade skrev 2009-02-26 07:55:27 följande:

Stort grattis till er, jag har själv 7veckor kvar och väntar med spänning på vad aprilvädret har att erbjuda...
Svar på tråden Nu är jag fru på riktigt!