Vi gick med i samma teatergrupp. Jag var förlovad men förhållandet var INTE bra. Första gången jag såg m2b så tänkte jag att HAN skulle jag vilja ha, han var verkligen drömmen på alla sätt. Men inte skulle han kunna bli intresserad av mig, han var way over my league!
Men så började vi umgås som vänner och jag fick råd om hur jag skulle lappa ihop mitt dåliga förhållande. Hela tiden önskade jag att min kille var som HAN, drömmen. Jag började drömma om honom på nätterna, drömde att jag kysste honom, att han sa att han var kär i mig osv. Tillslut insåg jag att jag var tokkär i HONOM. Man inte kan vara ihop med någon och samtidigt vara kär i någon annan. Så jag gjorde slut.
Räknade med att få vara olyckligt kär ett bra tag framöver, men hellre kär i den jag inte får, än inte kär i den jag har.
MEN!! Det visade sig att HAN bara väntat på att jag skulle ta steget och bli fri, för han ville inte förstöra mitt förhållande. Så efter att jag gjort slut så berättade HAN att han hela tiden varit kär i mig. Jag hade verkligen inte fattat det alls! Och fyra dagar senare var vi ihop. Trodde aldrig det skulle hålla (många snackade om rebounce) men drygt två år senare är vi tokkära och planerar bröllop. Han är drömmen för mig och jag kände det första gången jag träffade honom.