• minåmin

    Tips sökes! (KORT transport i Stockholm)

    Hej

    Vi ska gifta oss på Skansen den 22:a augusti och sedan åka ångbåt från Beckholmen till restaurangen vi ska äta på. Detta innebär att det är en synnerligen kort sträcka vi skulle behöva transportera oss (gästerna kommer att promenera till båten, men vi vill gärna ta oss dit på annat sätt).

    Nån som har tips på något bra sätt att lösa detta på? Häst och vagn vore ju trevligt, men det känns lite mycket med 3-4000:- för en så kort aktivitet. Och nån form av fordon blir ju ungefär samma peng.

    Tips? :)

  • Svar på tråden Tips sökes! (KORT transport i Stockholm)
  • Soon and very soon

    åka bakom en cyckel! cyckelvagn med andra ord!

  • Hummer H2

    Varför inte åka Hummer!
    Hör av er om intresse finns!


    minåmin skrev 2009-02-23 11:16:25 följande:
    HejVi ska gifta oss på Skansen den 22:a augusti och sedan åka ångbåt från Beckholmen till restaurangen vi ska äta på. Detta innebär att det är en synnerligen kort sträcka vi skulle behöva transportera oss (gästerna kommer att promenera till båten, men vi vill gärna ta oss dit på annat sätt).Nån som har tips på något bra sätt att lösa detta på? Häst och vagn vore ju trevligt, men det känns lite mycket med 3-4000:- för en så kort aktivitet. Och nån form av fordon blir ju ungefär samma peng.Tips? :)
  • Cantaton

    Jag sjöng på en vigsel på Skansen förra året och de tog Skansentåget (det som annars åker runt på Skansen) och åkte iväg med. Dock vet jag inte var de hade festen, men det var lite roligt Både brudpar och gäster åkte med. Två tåg krävdes.

  • Katta086

    Testa dreamcarrental.se, jatte fina lyxbilar i sthlm till riktigt bra priser, tycker jag iaf..


    minåmin skrev 2009-02-23 11:16:25 följande:
    HejVi ska gifta oss på Skansen den 22:a augusti och sedan åka ångbåt från Beckholmen till restaurangen vi ska äta på. Detta innebär att det är en synnerligen kort sträcka vi skulle behöva transportera oss (gästerna kommer att promenera till båten, men vi vill gärna ta oss dit på annat sätt).Nån som har tips på något bra sätt att lösa detta på? Häst och vagn vore ju trevligt, men det känns lite mycket med 3-4000:- för en så kort aktivitet. Och nån form av fordon blir ju ungefär samma peng.Tips? :)
Svar på tråden Tips sökes! (KORT transport i Stockholm)