• vita drömmar

Var säljs Lilly klänningar??

Det finns ingen Lilly klänning som jag direkt kan säga att är billig. Men var hittar man dem? Här i Finland är de svindyra och säljs endast på ett par få platser.

Är det någon som tänkt köpa Lilly 08-3080? Jag kan köpa den i andra hand om du gifter dig innan september! :)

• Svar på tråden Var säljs Lilly klänningar??
  • lottis77

Jag tycker också Lillyklänningarna är jättefina och i bra kvalite! På Lillys Brud och fest på Karlbergsvägen i Stockholm kan du bla hitta dem. Det går även att hitta dem på nätet om du redan vet vad du vill ha. Borde inte behöva bli så mkt frakt till Finland...

• vita drömmar

Behöver nästan hitta en webshop egentligen. Det skulle göra det hela lite enklare. Frakten borde ligga på ca 300-350Kr.

Ja, de är verkligen underbara Lillys klänningar. Sitter hur fint som helst och döljer skavankerna ;)

• vita drömmar

Jepp, den finns. tack!
    noterade att om jag haft storlek 36 så skulle den ha varit billigare. *surt*

• lottis77

Du får kolla runt på olika sidor som säljer Lillyklänningar och hålla tummarna för att nån sida ska ha samma pris oavsett vilken storlek man väljer.

• Lecia

Jag köpte min lillyklänning på nätet: lilly.dk. De hade 75 % rea i höstas :)

• 28 Aug

lilly.dk kostar den ju 4500 DK plus frakten så är ju inte så katastrof. Är väl samma som butikspriser skulle jag tro??

• julgra

Är det någon som vet hur lång leveranstid det är på klänningarna i Lillykollektionen om man köper i butiken i Stockholm. Jag gifter mig den 23 maj så det är lite bråttom...

• lottis77
    julgra skrev 2009-02-23 17:34:46 följande:
    Är det någon som vet hur lång leveranstid det är på klänningarna i Lillykollektionen om man köper i butiken i Stockholm. Jag gifter mig den 23 maj så det är lite bråttom...
    Inte alls så lång tid! Tror hon kan ordna det på ca 1 månad.
  • julgra

Åh vad skönt att höra! Tittade på en nixaklänning idag som satt perfekt men den gick inte att få förrän den 30 maj :(
    Det får bli lilly istället. Tack för svar!

• lottis77

Jag trodde jag skulle köpa en Nixa så jag blev glatt överaskad när Lillyklänningen fanns i affären 3 veckor senare. Är det så att du har hittat en Nixa som du verkligen vill ha kanske det finns någon annan affär som redan har den hemma?

• vita drömmar

Det är nog annars samma pris på Lilly klänningarna oberoende av storlek. Men nr. 36 var väl med i någon modevisning eller dylikt därför var den billigare.

Svar på tråden Var säljs Lilly klänningar??