Någon som ska en madame istället för toastmaster?
har ingen bra kandidat till toastmaster men en nära vän till mig (kvinna) är bra på att prat och spexa men har aldrig varit med om att en kvinna har toastmater rollen.
har ingen bra kandidat till toastmaster men en nära vän till mig (kvinna) är bra på att prat och spexa men har aldrig varit med om att en kvinna har toastmater rollen.
men det är ju vanligt nu mera, alla bröllop jag varit på har haft en madame, (4 st) 1 bröllop hade 2 o resterande en av varje. jag kommer ha 1 tostmadame, toastmaster är ännu ovisst kanske blir de 2 madamer.
ja klart du kan ha det!
har själv en toastmadame och en toastmaster.
vi kommer att ha 2 st kvinnor som det.. min syster och en vän..
Vi har en tjej. Min svägerska
vi har 2 vänner, 1 toastmadame och 1 toastmaster.
Toastmadame ska vi ha; en barndomsvän till mig och min gudsons mamma
Vi har ett toastcouple!
Jag var toastmadame på min brors bröllop.
Jag ska ha två av mina bästa vänner som ska vara toastmadames.
De kommer sköta det kanon
Min morbror var toastmaster och min moster var toastmoster - så nog går det!
Vi kör också på en av varje. Tror att det är roligare för gästerna att lyssna på två olika personer och så känner den ena mig bättre och den andra min blivande bättre.
Vi hade tänkt ha 2 tjejer men den ena gick och blev gravid så då fick en killkompis rycka in. Jag tror det blir toppen vilket som.
Har inte ens tänkt på att det skulle heta något annat för att det skulle vara en tjej som ska vara det...Men vi har tänk ha två kvinnor så då har vi väl toastmadame då :D
Spelar väl inget roll vilket kön de har bara de sköter sitt jobb?
Makens bror har varit toastmaster åt oss förut och skall vara det på bröllopsfesten också. Viktigast för mig är att personen har varit toastmaster förut så det inte är premiär med 100 gäster.
Vi kommer ha 2 st kvinnor...=)....
Vi har också två brudar =)
Vi kommer att ha två toastmadamer. Min lillasyster och m2b´s lillasyster. De kommer att sköta uppgiften galant!
Min mamma :)
hej hej. Inte hittat någon bra kandidat förutom mina tärnor, tillika systrar, så de får toatmadame-uppgiften också! funkar det med... Viktugast att det funkar för brudparet, sen kan man väl göra hur man vill:)
Jag har själv varit toastmadame på ett bröllop och på vårt bröllop kommer vi ha både en toastmadame och en toastmaster.
Så det är klart att det går!