Vax till överläpp?
Finns det att köpa? Har liksom en nästan osynlig mustach, men sminket lägger sig där och bli lite mörkare ;)
Inte snyggt!
Finns det att köpa? Har liksom en nästan osynlig mustach, men sminket lägger sig där och bli lite mörkare ;)
Inte snyggt!
Finns på H&M
AJ! Jag vaxar överläppen (och ögonbrynen istället för att plocka dem) men jag skulle ALDRIG göra det själv. Det gör j.....ligt ont! Hudterapeuten tror att överläppsvax och bikinivax är det som gör ondast.
Men det blir fint! Rekommenderar förresten skarpt att vaxa ögonbrynen istället för att plocka, blir så himla perfekt och så går ett snabbt.
Vid havet: Gör jag med! Fast jag gör det själv, hemma... Vaxar överläppen på mamma ibland för hon har mörka strån där, men själv är jag besparad än så länge...
Så farligt ont tycker jag inte man ska säga att det gör, är ju bara 2 ryck så är det klart - så helt klart enkelt att göra hemma! Se bara till att använda ett varmvax o inte strips som gör satan så mycket ondare (enligt mig och min mor)
Vad tror ni om Weet då?
Kan det vara nå´t??
Vill varna för utslag efter vaxning så gör det i god tid innan bröllopet och helst av ett proffs
Lady o Lufsen skrev 2009-02-21 13:50:00 följande:
Ohh tack för svaren ska kolla på stan!!
Det där med ögonbrynen har jag också funderat på då det måste vara lättare att få bort de små små stråna då, klarar man det själv eller hur får man en bra form på ögonbrynen, mina har en tendens att bli lite ojämna när jag plockar tom!!
Men om man vaxar ögonbrynen måste man väl vänta tills de växt ut så pass mycket att det finns nåt att rycka bort? Det är väl inte så snyggt? Jag plockar lite ett par gånger i veckan för att de ska hålla sig snygga.
Appropå vax, har nån tips på bra varmvax till benen? Har bara testat Veets strips med kallvax och de var totalt värdelösa.