• Zavannah

Gustafsberg Uddevalla

Mina funderingar är att ha vigseln i Uddevalla kyrka o att sen åka ut till Gustafsberg för att ha festen i Socitetshuset.

Är det någon som har haft sin fest på Gustafsberg? Är ni nöjda? Hur mkt kostade det totalt? Jag vill veta allt

• Svar på tråden Gustafsberg Uddevalla
  • Charli

Hej!
    Vi har bokat socitetsalongen i maj. Vigseln kommer att ske i Ljungskile. Vi har varit inne och fotat i socitetssalongen och den är mycket vacker. Det står ju på hemsidan att den rymmer 100 personer, men det låter nästan mycket.. Vi blir ca 60 pers. Priset är 5000 kr och plus 2000 kr om man vill ha dygnet före (ex. för och duka). OBS! Vi bokade över ett år innan vigseldagen. Även restaurangen nedanför går att boka som är en större lokal och rymmer fler gäster.

• norgejente

Hej!
    Vi skall med vara där. Festen är på midsommardagen, vi skall ha midsommarfest kvällen innan.
    Det finns inte enhetligt porslin eller glas till 80p som vi kommer att vara så vi får hyra det. Det är en fin lokal, gammal och K-märkt. Vi bokade i augusti tror jag och då fick vi den för att någon lämnat återbud.
    Bilden på deras hemsida är missvisande då man bara får ha klappstolar och inte de som är på bilden.
    Om man skall ha bröllop kan man även boka vandrarhemmet för sina gäster.
    Charli, var skall ni catra?

Svar på tråden Gustafsberg Uddevalla