• Anonym

Konstigt brev med posten!!

I dag är jag anonym pga."spejande" personer i min omgivning. Men hör här:
    I dag när jag kom hem hade jag fått ett stort kuvert a´la jiffypåse.
    Självklart började jag undra -Vad är det nu som jag skickat efter och glömt bort??
    När jag av nyfikenhet river upp denna påse och ser innehållet blir jag en aning paff. -Nyckelring i form av en penis och trycker man på den(vilket jag naturligtvis inte kunde motstå??)kommer det "ut" något vitt ur oll###et..hmm.
    -Självlysande drinkpinnar i form av..ja, ni förstår..
    -Tvål med en ..just det, innuti.
    -Något sorts tärningsspel som man ska "spela" innan man ska till och...Om var och hur man ska göra detta.
    -En slickepinne av röd gele i form av en...hmm.
    -Några kondomer i olika form och smak.
    Till detta finns det ett följebrev där det står att jag har besökt en sajt och har blivit deras viktigaste kund..hmm. Där tycker "dom" att jag ska "klämma och känna" för att sedan göra en tio-i-topp lista på dessa grejer, MEN inte använda(stor chans)för det kan komma ett tillfälle då de ska utprovas!!!!!
    Ja, det är bara att vänta och se om det bara är ett "förspel" av en möhippa eller om de bara vill göra mig nervös..Men så lätt är inte det...Man kanske skulle chocka dem med att gå runt och slicka på klubban...

• Svar på tråden Konstigt brev med posten!!
  • marian

Hehe! Det här lät riktigt roligt! :D

• petrusjka
    Ahaaaa, ugglor i mossen och begravda hundar i massor!!!
  • Anonym

Trådstartaren här.
    Jo, ni..ugglor i mossen är det allt.
    Kul?? Ja...hmm.Det är ju inte saker man får/köper varje dag(inte jag i alla fall).
    Sambon skrattade skrockande när jag ringde och berättade.-ja, så går det..
    Ja, nu vart det lite spännande i alla fall.

• Milla :o)

AAAAASGARV!!!
    Det lät jättekul!!!!!
    Hoppas du får en rolig möhippa, när det nu blir av....
    Berätta mer sen!

/Milla

• Anonym

Jaha, så fick vår dotter på 3 år tag på denna jiffypåse som jag försökt gömma i klädkammaren. Hon kommer ut i köket i morse med nyckelringen och undrar varför limmet inte kommer ut när hon klämmer...
    Kaffet råkade då hammna i fel stupe på mig och sambon skrattar hysteriskt, var av dottern tittar frågande på oss tokiga vuxna.
    Detta börjar likna troll....

• Larven

hysteriskt kul!!!!! HAHAHAHAHAHHAHAA. vuxna kan vara galna eller hur?.
    Hoppas det blir en kul möhippa!!

• 2003-08-02

Vilket läcker påhitt om det är förberedelser till möhippan.

Du verkar ha kompisar som verkligen går in för detta.

• Lotten

Så gaaaaaaaaaaaalna vänner! Hahaha! Bådar gott inför möhippan.

• Fru M

Hur kul som helst!!! Snälla, håll oss underrättade om fortsättningen för som du misstänker är nog detta bara början .....

• Leli

*Skrattar massor* jag hoppas verkligen på en fortsättning, det här kan ju bli kul

• Mallorcabrud i September

*Fnissar*

Låter som en perfekt uppstart på en rolig möhippa!

/kram

• Anonym

Jag lovar hålla er underrättade.
    Jo, det stämmer att i våran vänskapskrets hittas det på en massa skoj för de som gifter sig. Men det har aldrig varit så mycket anspelningar på 6, så man kan ju undra vart detta bär hän!!!
Svar på tråden Konstigt brev med posten!!