Andra augusti
Va kul att det fanns fler andra-augustibrudar. Hur går det med er planering? Jag känner hur jag sakta men säker håller på att förvandlas till en BRIDEZILLA!
Skämt å sido, det ska bli jättekul, men oj, så mycket jobb!!!
Va kul att det fanns fler andra-augustibrudar. Hur går det med er planering? Jag känner hur jag sakta men säker håller på att förvandlas till en BRIDEZILLA!
Skämt å sido, det ska bli jättekul, men oj, så mycket jobb!!!
Hej!
Här har vi en andra augusti brud till.
Vi har väl en del kvar att göra men... var i alla fall i Tyskland (Padborg) igår och fixande allt alkoholhaltigt drickbart till festen... känns bra! Ett "problem" mindre
Lycka till!
/A-S
Känns som vi kommit av oss lite nu. Men vi måste ta oss i kragen och bestämma vad vi vill ha för tårta, och boka in en helg till tysklandsrsa. Och lämna in de där hindersprövningspappren till Skattemybdigheten. Såg just att de fortfarande ligger här, ifyllda, på skrivbordet. Och så ska vi ta mod till oss och fylla i namnändringsblanketten.
Underkläder fixade jag tillsammans med en hjälpsam kompis för bnån vecka sedan. Och så fick hon lite träning i att köra i stockholm city också! :D Så nu har jag en enkel med jättesnygg korsett liggande. Måste lära min tärna att snöra...
Frisyr har jag fortfarande nollkoll på... Hjälp!
Och eftersom jag ännu inte vet om jga ska jobba ihöst (skolfotograf), så har vi inte vågat boka nån resa, eller ens vila-upp-oss-dagar, än.
Bordsdekoratipner verar våra mammor fundera på för fullt!
Blommor lämnar jag med varm hand och förväntansfullt nyfiket över till älsklingen att fixa! !)
Ringen har vi heller inte beställt... :(
Wow, annaca du har is i magen.
Jag trodde jag var sen....
Ringen blir klar i nästa vecka :)
Tårtan har vi oxå kvar
Frisyr skall provas ut i juli +
maken (alltså make-upen inte den blivande:)
Hinderprövning + Namnändring klar :)
Här är en till augusti brud !
Vi har inte så mycket kvar att göra mer än att köpa maten och bordsdekorationerna men det käns att det börgar närma sig det är ju snart bara en månad kvar så man har ju börgat fått fjärilar i magen när man tänker på det och så har man ju den icke så trevliga sidan då man tror att allt blir kattskit skulle ju nästan tro på det sistnämnda pga av alla inte fattat att man ska höra av sig utan bara ta för givet att man står självskriven så det är ju det största poblemet mu ju att få tag på alla !!!
Lycka till !!!
Zandrah
Hallå!
En till 2 augustibrud. Jag tycker också att vi är ganska mycket i fas. Men det känns som om det är fler och fler beslut som ska tas ju närmare man kommer bröllopet. Fast det var skönt i måndags när vi plötsligt insåg att nu blir det ett bröllop även om vi inte gör någonting mer. Dvs allt stort är klart. Kvar har vi massor med detaljer som visst festprogramsinnehåll (toastmastern gör det mesta), vigselprogram, utgångsmusik och bestämma rostyp. Har dessutom fått några små bridezillaanfall, så nu väntar jag bara på de större
Lycka till, nu är det bara 44 dagar kvar!
Hej!
Kan inte fatta att det snart är dags.
Det enda vi har kvar att fixa är lite samtal med cateringfirman och boka tårtorna. Vi bestämde idag vad vi ville ha.
I övrigt är allt färdigt.
Vi har underbara föräldrar och toasmasterpar som tar hand om hela festkvällen. När jag pratade senast med mamma och frågade om hon hade fått tag på en person meddelade hon att jag skulle inte bry mig så mycket. Skönt och underbart.
Vi håller dock på att planera ett annat bröllop där vi är värdpar så det finns ändå en del att fixa.